Klacht Media Markt: Laptop met problemen gekocht, geen retour mogelijk

Aeron

HP Stream 11-R000ND gekocht in de Mediamarkt aan Oosterdokskade. Ik heb me laten informeren over deze laptop en er werd verteld dat lichte taken zoals Microsoft Words snel zou moeten draaien. Dit was uiteraard niet het geval. Ik heb de volgende dag meteen naar het bedrijf gebeld, maar er werd niet opgenomen. De dag erop ben ik maar langs gegaan met de laptop zodat ze ernaar konden kijken (2 dagen na aankoop). Nu krijg ik te horen dat het 3 weken gaat duren voordat ze er klaar mee zijn, en retour willen ze niet geven omdat er gebruiksporen aanwezig zijn (natuurlijk zijn deze aanwezig, anders zou ik niet weten dat er iets mis zou zijn met de laptop). Ik zit nu voor mijn studie aan de universiteit 3 weken zonder laptop.

Geld terug of een nieuwe laptop die wel goed werkt.

Media Markt
    Geachte mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Vervelend te vernemen dat de laptop niet de gewenste specificaties heeft en u Words niet vloeiend kan draaien.

Media Markt Amsterdam Centrum heeft contact met u opgenomen en de klacht met u doorgenomen. Zodra uw laptop terug is van onderzoek wordt u een gepaste oplossing geboden.

Graag zien wij uw reactie tegemoet over de afhandeling van uw klacht.

Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?