Opgelost door Media Markt: laptop niet aangeleveerd

aldemir

Ik hep op 1 februari 2015 (tijdens de btw actie) een laptop besteld. Ik heb op 7 februari gebeld omdat ik de laptop niet heb ontvangen. Toen is mij verteld dat deze laptop niet verkrijgbaar is en dat ik een andere laptop kon kiezen uit de twee opties. Op 9 februari heb ik  een keuze gemaakt en een andere laptop besteld. Ik zou toen ook een bevestiging van de bestelling krijgen. Die heb ik niet gekregen. Later op 9 februari heb ik mijjn bestelling toch geannuleerd. Want ik was moe van geworden van steeds bellen en wachten. Ik zou over de annulering een e mail ontvangen. Tot op heden heb ik niks meer over gehoord. Hierover heb ik ook e mailtjes gestuurd en geen antwoord op gekregen.
Mijn vraag is nu:
Wanneer krijg ik mijn geld en cadeaukaart terug?
Ik hoop van u snel antwoord te krijgen.

Mijn aankoopbedrag en cadeaukaart terugkrijgen

Media Markt
    Geachte heer Erturun,Inmiddels is er contact met u geweest over uw bestelling.
    Wij hebben middels dit contact de klacht voor u opgelost. Nogmaals onze excuses voor de ontstane situatie. Naar aanleiding van dit bericht stel ik voor deze klacht te sluiten.
    Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan vernemen wij graag van u.
    Kimberly Online Klachtenafhandeling
    aldemir
    Ik heb een bevestiging over de annulering ontvangen. Ik heb mijn aankoopbedrag en cadeaukaart nog niet ontvangen.
    Media Markt
    Geachte heer Erturun,
    Bedankt voor uw reactie. Het aankoopbedrag moet inmiddels op uw rekening bijgeschreven staan. De cadeaukaart is aangemaakt en kunt u deze week in de bus verwachten.
    Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan vernemen wij graag van u.
    Andrea van Swieten
    Media Markt Online
    aldemir
    Bedankt voor uw reactie. Ik heb mijn aankoopbedrag en cadeaukaart teruggekregen. Bedankt hiervoor.

aldemir

Ook een klacht indienen over Media Markt?