Klacht Media Markt: Laptop opeens niet meer op voorraad

Yasinkt27

Ik was bezig met een laptop aan het uitzoeken had ik er eentje gevonden, maar de laptop was niet meer op voorraad, dus uiteindelijk 400 euro duurder had ik een betere laptop en die was nog op voorraad heb ik die uiteindelijk gekozen (MSI SKYLAKE GE72 6QF-005NL) dus ik kreeg een offerte om naar beneden te gaan en alles te gaan regelen papieren, termijnen etc. hebben we alles geregeld mocht ik de laptop boven gaan ophalen kom ik boven gaat de meneer naar de magazijn opeens hebben ze de laptop niet meer op voorraad eentje was defect eentje was opeens al verkocht. ga ik weer naar benden kreeg ik te horen sorry enzovoort en dat de laptop weer maandag of dinsdag of woensdag op voorraad zou zijn maar daar heb ik ook niet veel aan als ik geen exacte datum heb en dat mijn school al morgen begint, heb ook niks meegekregen dat ik word gebeld of een e-mail krijg, Vandaag heb ik Mediamarkt Breda gebeld 9 minuten overgaan uiteindelijk niks gewoon opgehangen.

Ik wil gewoon z.s.m mijn laptop zodat ik naar school kan gaan aangezien ik ICT opleiding doe en nergens kom zonder laptop, en voor het geval dat iemand net een offerte aan het regelen is met een van de andere werknemers, en dat de andere werknemer opeens de laptop verkoopt aan iemand die later dan mij aankomt. communicatie met mediamarkt Breda heel slecht, zelfs persoonlijk heel slecht.

Media Markt
    Geachte heer,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat u niet de bestelde laptop mee heeft kunnen nemen. Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Uw klacht is inmiddels voorgelegd bij Media Markt Breda, wij hebben hen verzocht vandaag of morgen contact met u op te nemen om de klacht inhoudelijk te bespreken.

Wij gaan er vanuit dat de klacht naar behoren wordt afgehandeld.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
    Media Markt
    Geachte heer,

Terugkomend op uw klacht.

Wij hebben van Media Markt Breda vernomen dat er inmiddels contact is geweest. U was al in de vestiging geweest en de klacht is opgelost. U heeft de betreffende laptop alsnog aan kunnen schaffen.

Wij vernemen graag of u tevreden bent over de afhandeling.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?