Klacht Media Markt: Laptop ophalen en incompleet

Klachtnummer
# 163359
Gebruiker
Missende oplader
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Ik heb zojuist een sms en mail gehad dat de laptop klaar was van de reparatie. Ik snel met mijn dochter naar de mediamarkt omdat ze in haar tentamen week zit en jaar laptop heel hard nodig heeft. Daar aangekomen vraag ik naar de oplader omdat deze mee ingeleverd moest worden, blijkt dat deze nog bij de reparateur ligt en deze dus opgestuurd moest worden naar de Mediamarkt, ik vraag of deze dan opgestuurd kan worden naar mijn huisadres zodat ik niet weer naar Tilburg moet en weer parkeergeld moet betalen, dit ritje kost me toch minimaal 1 tot anderhalf uur. Wordt mij doodleuk verteld nee dat gaat niet, nou hebben jullie als slogan Ik ben toch niet gek nou ik denk dat jullie denken dat Ik wel gek ben schijnbaar, was een kleine moeite geweest om deze oplader naar mijn adres te sturen en mij niet weer op en neer te sturen. Heb nu laptop daar ook maar achter gelaten maar vind het geen manier van enige service...!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    We vinden het vervelend om te vernemen dat u onze service niet als voldoende hebt ervaren.

    Uiteraard was het in uw geval een passende oplossing geweest om de oplader aan u te versturen, aangezien het service center de adapter niet bij de retourzending had gevoegd.

    Inmiddels hebben we contact gehad met de vestiging Tilburg. Zij hebben ons toegezegd contact met u te zullen opnemen. Samen met u zullen onze collega's proberen tot een passende oplossing met u te komen.

    Kunt u ons op de hoogte houden van de verdere afhandeling van uw klacht?

    Met vriendelijke groet,

    Charlena Kastelijn
    Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Van mijn collega's uit de vestiging heb ik vernomen dat zij inmiddels een passende oplossing hebben gevonden voor uw klacht.

    Graag verneem ik van u of uw klacht hiermee naar wens is afgehandeld.

    Met vriendelijke groet,

    Charlena Kastelijn
    Media Markt Nederland
  3. Auteur
    Missende oplader
    Datum
    Ze hebben het prima opgelost!

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen