Klacht Media Markt: laptop reparatie

musti

Ik heb 2014 een laptop gekocht van het merk HP. Ik ben inmiddels 3x naar mediamarkt geweest i.v.m reparatie verzoek omdat hij traag is en telkens vastloopt dit heb ik duidelijk uitgelegd. Maar wordt aangegeven dat er iets is met de soft ware en dat ze dit hebben gefixt. Dus wordt telkens naar huis gestuurd dat ze dit hebben gerepareerd. Maar dit probleem blijft

Graag goed repareren of een echte oplossing

Geachte heer,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Vervelend om te vernemen dat uw laptop niet naar behoren functioneert. Excuses voor het ongemak.

Graag willen wij uw klacht bij de juiste persoon voorleggen. Vriendelijk verzoek ik u daarom om aan te geven bij welke vestiging u de laptop heeft aangeschaft.

Ik verneem graag van u.

musti
    Mediamarkt centrum in rotterdam, binnewegplein

Bedankt voor uw reactie.

Wij hebben uw klacht voorgelegd bij Media Markt Rotterdam Centrum met het verzoek spoedig contact met u op te nemen.

Geachte heer,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Media Markt Rotterdam Centrum heeft contact met u opgenomen en de klacht met u doorgenomen.

Graag zien wij uw reactie tegemoet over de afhandeling van uw klacht.

Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?