Klacht Media Markt: laptop reparatie

Klachtnummer
# 137280
Gebruiker
musti
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik heb 2014 een laptop gekocht van het merk HP. Ik ben inmiddels 3x naar mediamarkt geweest i.v.m reparatie verzoek omdat hij traag is en telkens vastloopt dit heb ik duidelijk uitgelegd. Maar wordt aangegeven dat er iets is met de soft ware en dat ze dit hebben gefixt. Dus wordt telkens naar huis gestuurd dat ze dit hebben gerepareerd. Maar dit probleem blijft

De oplossing

Graag goed repareren of een echte oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Vervelend om te vernemen dat uw laptop niet naar behoren functioneert. Excuses voor het ongemak.

    Graag willen wij uw klacht bij de juiste persoon voorleggen. Vriendelijk verzoek ik u daarom om aan te geven bij welke vestiging u de laptop heeft aangeschaft.

    Ik verneem graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    musti
    Datum
    Mediamarkt centrum in rotterdam, binnewegplein
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij hebben uw klacht voorgelegd bij Media Markt Rotterdam Centrum met het verzoek spoedig contact met u op te nemen.

    Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

  4. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Media Markt Rotterdam Centrum heeft contact met u opgenomen en de klacht met u doorgenomen.

    Graag zien wij uw reactie tegemoet over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen