Klacht Media Markt: Laptop Reparatie duurt al 2 maanden

Rvds1289

Zakelijk heb ik een HP Pavilion laptop aangeschaft bij MediaMarkt Alexandrium. Echter begon de touchscreen kuren te vertonen. De laptop viel in garantie en is teruggebracht naar de vestiging voor de reparatie.

Na 8 dagen heb ik de laptop kunnen ophalen nadat deze gerepareerd was. Echter bleek het scherm een nieuwe klacht te hebben in de vorm van gele vlekken én er is geconstateerd dat op de 'F' toets een brandplek aanwezig was.

Wederom ben ik teruggegaan naar de MediaMarkt en het bovenstaande aangegeven. Aanvankelijk werd de brandplek schade betwist maar naar enig overleg werd duidelijk dat de schade tijdens de reparatie is ontstaan en word deze meegenomen in de 2e reparatie.

De eerste reparatie datum was 15-09-2017 maar na een foutieve reparatie moest ik de laptop op 18-09-2017 wederom aanbieden ter reparatie en sindsdien heb ik de laptop niet terug. Na meerdere malen telefonisch overleg is mij geen duidelijkheid gegeven over hoelang de reparatie nog zal duren.

Ik gebruik de laptop zakelijk en loop hierdoor grote hinder op. Een leen laptop is mij niet aangeboden maar ik zal hier niets aan hebben aldaar mijn zakelijke software op licentie werkt en ik deze niet op meerdere pc's kan installeren.

Een goede laptop terug binnen één week (uiterlijk 2 november 2017) of ik wil graag dat de koopovereenkomst wordt beëindigd aldaar dit onredelijk lang duurt. Daarnaast gaan de 2 maanden ook nog eens van mijn wettelijk garantie tijd af.

Media Markt

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat de reparatie van uw HP laptop al twee maanden duurt. Hiervoor onze welgemeende excuses. Wij hebben uw klacht doorgezet naar MediaMarkt Alexandrium en hen verzocht contact met u op te nemen om uw klacht inhoudelijk te bespreken en indien mogelijk een oplossing aan te bieden.

Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

Mw. K. Saini
    MediaMarkt Nederland
    Rvds1289
    Geachte K. Saini,

Dank voor uw reactie.

Ik hoop spoedig iets te vernemen van de desbetreffende vestiging.

In afwachting van nader contact.

R. v/d Sluis

Ook een klacht indienen over Media Markt?