Opgelost door Media Markt: laptop reparatie niet eerlijk door de media markt afgehandeld.

content Opgelost
karim199

Ik heb mijn laptop ter reparatie op laten sturen door de media markt, omdat de laptop alleen werkte wanneer die is aangesloten op netstroom. Ik ging ervan uit dat de accu defect is en de laptop een nieuwe nodig heeft. De laptop werkte perfect voordat ik het heb opgestuurd ondanks dat de laptop alleen werkte wanneer die is aangesloten op netstroom. Ik heb vervolgens bericht gekregen dat de laptop total loss is verklaard door de reparateur. Ik heb mijn laptop teruggekregen zonder accu en er misten schroefjes op de achterkant van de laptop, wat aanduidt dat er aan gesleuteld is. Nu gaat de laptop helemaal niet meer aan. Dus de reparateur heeft de laptop eigenhandig total loss gemaakt.

Ik wil graag mijn laptop terug zoals die was voordat ik het heb laten opsturen voor reparatie. Namelijk dat ik de laptop kan gebruiken als die is aangesloten is op netstroom. Of een enige vorm van compensatie.

Media Markt
    Geachte heer,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Vervelend te vernemen dat uw laptop niet in dezelfde staat is terug gekomen zoals deze is aangeboden. Excuses voor het ongemak.

Media Markt Amsterdam West zet zich momenteel in om uw laptop wederom in dezelfde staat te brengen zoals u deze heeft aangeboden.

Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

karim199

Ook een klacht indienen over Media Markt?