Opgelost door Media Markt: Laptop reparatie niet zoals het hoort.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 87999
Gebruiker
Toontje
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik heb 3 weken geleden mijn laptop naar de mediamarkt in Tilburg gebracht aangezien mijn laptop van 1,5 jaar oud een rommelig geluid begon te maken maar werkte buiten dat gewoon perfect. Er is een keer vloeistof over gevallen , maar mijn laptop werkte daarna nog prima en is schoongemaakt. Nu snap ik dat ik geen garantie meer heb, ik kreeg naar 3 weken een reactie van het reparatie centrum met daarin een factuur van 250 euro, deze moest ik betalen zodat mijn laptop gemaakt zou worden, wat nu het rare is dat ze mijn moederbord willen vervangen terwijl mijn laptop perfect werkte voordat ik hem weg gebracht had voor reparatie. Het enige wat er mis mee was dat mijn laptop een raar geluid maakte, ik vind het raar dat zij mijn moederbord willen repareren terwijl dit totaal niet aan de orde was voordat het product werd weggebracht.

Ik heb er nu voor gekozen om het product ongeprepareerd terug te laten sturen maar het hier eigenlijk niet mee eens.

Gewenste oplossing

Graag zou ik willen weten waarom er word gezegd dat mijn moederbord vervangen moet worden terwijl dit totaal niet nodig was , want mijn laptop werkte perfect voordat ik hem weg deed voor reparatie -
verder als dit het geval is , dat ze mij voor iets willen laten betalen wat totaal niet nodig is een schade vergoeding of vervanging van het product.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer de Rooy,Bedankt voor het melden van uw klacht.Wij kunnen begrijpen dat de uitkomst van het onderzoek vragen bij u oproept. Zojuist heb ik u gebeld om u toelichting te geven waarom het Lenovo service center het moederbord op de prijsopgave heeft vermeld. Zoals aangegeven hoort elk service center het product te herstellen zodat deze weer aan de fabriek specificaties voldoet. Enkel het vervangen van het moederbord en verwanten onderdelen kan er voor zorgen dat uw laptop volledig naar behoren blijft functioneren.Er is inmiddels opdracht gegeven om uw laptop onhersteld terug te sturen naar Media Markt Tilburg. Wij verwachten dat deze begin volgende week terug is bij Media Markt Tilburg.Indien u vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Toontje
    Datum
    Beste V.Pakvis,
    Ten eerste zou ik u willen bedanken voor de uitermate snelle reactie over mijn "klacht" . Verder ben ik goed op de hoogte gebracht over de reparatie.Ik had nog wel een vraagje , zou het mogelijk zijn om mijn laptop met spoed terug te laten komen aangezien ik mijn laptop ook voor school gebruik en nu al 3 weken zonder zit , en dit natuurlijk ook problemen geeft voor mijn studie proces.
    Nogmaals hartstikke bedankt!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen