Klacht Media Markt: Laptop start niet meer op na update

Klachtnummer
# 179094
Gebruiker
Nadieh
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 17-5 laptop gekocht nu 30-7 na update reageerd laptop niet meer.
Nu twee maand later geeft laptop een update aan en doet deze en is constant aan het herstarten maar komt niet verder dan zwart scherm met Asus in beeld.. Echter gaf de medewerker aan dat hij de laptop ook niet verder kreeg dan een zwart scherm met Asus in beeld en dat dit een software fout is en dit niet onder de garantie valt en ik dit zelf zou moeten bekostigen. De kosten zouden 90 euro voor herstel zijn en 35 voor een Back-up. Na aangeven hier niet mee akkoord te gaan werd er overlegd en zouden ze dit onder garantie repareren., gebeld door de mediamarkt dat de ze de laptop met geen mogelijkheid aan kunnen krijgen en dat deze opgestuurd zou moeten worden en dat ik een leentoetsel mee kon krijgen.
Een nieuwe laptop van 600 euro van 2 maand na update defect????
Laptop word opgestuurd voor reparatie maar ga hier niet akkoord mee!

De oplossing

Omruilen voor een nieuw product laptop, en anders geld retour!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw laptop defect is geraakt. Zoals telefonisch besproken zijn wij de gehele economische levensduur verantwoordelijk voor de werking van uw product. Indien het toestel defect raakt dient dit binnen redelijke termijn herstel te worden.

    Momenteel is de laptop opgestuurd naar het geautoriseerde service centrum. Hier zal onderzoek plaats vinden en indien mogelijk zal de laptop hersteld worden. Daarnaast hebben wij het geautoriseerde service centrum verzocht indien mogelijk uw data veilig te stellen. Echter kunnen wij dit niet beloven.

    Zodra er meer bekend is zult u hierover geïnformeerd worden.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen