Klacht Media Markt: Laptop stuk na 4 weken, de harde schijf reageert niet.

Klachtnummer
# 182801
Gebruiker
Miranda balk
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Lapstuk stuk na 4 weken, harde schijf reageert niet. Klacht uitgelegd, medewerkster loopt naar achteren om te overleggen ( waarom staat men mij persoonlijk niet te woord ipv achter de deur?) er word een zwart piksel op scherm geconstateerd hadden we mee terug moeten komen ( geen idee wat dat is, nooit verteld dat je bij deze klacht terug moet komen). Laptop moet worden opgestuurd duurt 15 werkdagen. Ik leg mijn probleem uit dat de laptop gekocht is voor de studie van zoon die volgende week begint 30 augustus 2016) en niet zonder een laptop de studie kan beginnen.
Dat is heel jammer maar ze kan mij niet helpen. Ik gevraagd of er niet een leen laptop is. Deze waren er 2 st maar er is een wachtlijst van 4 personen mijn zoon nummer 5. ( dus per reparatie 15 werkdagen X 4 personen voorlopig niet?) geld terug en direct een nieuwe laptop, werd niet op gereageerd. Hoofdkantoor gebeld, recensie plaatsen bij het filiaal moet op gereageerd worden dezelfde dag ( geen reactie gehad).

De oplossing

Geld terug om nieuwe laptop te kopen zodat de studie gestart ( eerste jaar) kan worden. Deze moet elke dag mee naar college en gebruikt worden per 30 aug 2016!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw Balk,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat de laptop niet naar behoren werkt. Om uw klacht in behandeling te nemen zouden wij graag willen weten bij welke Media Markt vestiging u bent geweest met de laptop. Om hier achter te komen hebben wij getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Graag vernemen wij dan ook van u bij welke vestiging u bent geweest.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor het terugbellen.

    Naar aanleiding van ons telefonisch contact bevestig ik u bij deze dat er contact is geweest met Media Markt Apeldoorn. Hieruit is gekomen dat er contact zal worden opgenomen met het geautoriseerde service centrum om zo snel mogelijk tot een oplossing te komen. In de tussentijd zal er direct contact opgenomen worden indien er een leen laptop beschikbaar is.

    Mocht u nog verdere vragen hebben vernemen wij uiteraard graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland