Klacht Media Markt: laptop stuk

mohamed

mijn laptop van 3 maanden uit is stuk valt nog onder garantie mediamarkt zegt dat het een stootschade en dat 150 euro moet betalen om te laten repareren wat kan ik daar tegen doeb

mijn laptop maken zonder extra kosten

Geachte heer Talgout,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Graag willen wij weten bij welke vestiging u de laptop heeft aangeschaft.

Wilt u dit door middel van een bericht in deze klacht kenbaar maken zodat ik uw klacht bij de juist persoon kan voorleggen.

Ik verneem graag van u.

Klantenservice Media Markt Nederland
    mohamed
    Het gaat om media markt in Amsterdam Noord mijn laptop is 3 manden oud en hij is stuk ik heb 600 euro voor betaald
    Mvg talgout
    Geachte heer Talgout,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Vervelend dat u zich niet kan vinden in de uitkomsten van het onderzoek van het Asus Service center.

Er is u een prijsopgave verstuurd gezien de schade volgens het service center niet door gewoon gebruik is ontstaan.

Wel heb ik uw klacht voorgelegd bij de desbetreffende vestiging. Deze zullen nogmaals contact opnemen met het service center om de prijsopgave opnieuw te beoordelen.

Media Markt Nederland
    geacht heer mevrouw
    ik heb ook een brief naar media markt gestuurt maar daar krijg ik geen antwoord op .en ik heb aangegeven volgens de wet als een produkt binnen 6 manden stuk is dan heb ik recht op een gratis repartie of een nieuw produkt.
    ik heb die schade niet gemaakt hoe kan ik schade aan hardschijf maken als deze binnen in de laptop zit ik wil graag dat mijn laptop zo snel terug. anders ga ik jurdisch stapen nemen
    mvg tal
    Geachte heer Talgout,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Dit is een onderzoek geweest door het service centrum van Asus, wij als Media Markt hebben daar helaas geen invloed op. Wel heeft de vestiging aangegeven nogmaals contact op te nemen om te kijken wat we voor u kunnen betekenen.

Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?