Klacht Media Markt: Laptop verkocht door media markt defect

Renate

Op 24/05/2016 heb ik een laptop van het merk PEAQ gekocht bij de media markt cruquis. Al snel bleek de laptop het niet goed te doen. Ik heb toen door een medewerker van een extern bedrijf (Geek Squad) laten onderzoeken wat het probleem in de laptop was. Het probleem bleek hardwarematig. Ik heb toen ter reparatie mijn laptop aangeboden bij de mediamarkt, echter hebben zij alleen een softwareupdate uitgevoerd. Ik heb toen voor een 2e keer de laptop ter reparatie aangeboden. Na 11 werkdagen kreeg ik de laptop terug met een nieuwe mainboard. Helaas zat er nu wel een kras op de behuizing aan de bovenkant van de laptop. Media Markt pretendeert er maximaal 15 werkdagen over te doen voor de consument het product terugkrijgt. Aangezien ik inmiddels voor de 3e keer mijn product heb opgestuurd ter reparatie had ik gehoopt dat Media Markt zich aan zijn eigen voorwaarden kan houden. Dit kan mediamarkt echter niet, er zijn nu 18 werkdagen verstreken. Daarom wil ik mijn geld terug.

Ik wil graag het volledige aankoopbedrag van de laptop terug.

Media Markt
    Geachte mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij hebben zojuist geprobeerd u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes.

Naar aanleiding van uw klacht hebben wij u vanmorgen een email gestuurd met betrekking tot de reparatie van uw laptop.

Mocht u hier nog vragen over hebben vernemen wij graag wanneer u telefonisch bereikbaar bent.

Hopende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Mw. N. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Media Markt
    Geachte mevrouw,

Terugkomend op uw klacht.

Uit onze administratie is gebleken dat u inmiddels in onze vestiging ben geweest om de reparatie aan uw laptop af te ronden.

Aangezien wij geen reactie hebben ontvangen op ons eerdere bericht, gaan wij er vanuit dat uw klacht hiermee naar tevredenheid is afgehandeld.

Graag vernemen wij van u over de afhandeling.

Mw. N. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland.
    Renate
    Ja, het is afgehandeld maar niet omdat de laptop is gerepareerd. ik heb het geld uiteindelijk terug gehad.
    Blij toe, en geleerd niet meer een grote aankoop bij de media markt te doen.