Klacht Media Markt: Laptop zonder schade ingeleverd met schade retour ontvangen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 125115
Gebruiker
Esther0405
Datum
10 reacties

Details

De klacht

Wegens een opstartprobleem mijn Acer laptop ter reparatie aangeboden bij Media Markt. Laptop was nog geen 6 maanden oud dus nog in de garantie. Bewijs van Media Markt ontvangen dat laptop schadevrij is ingeleverd. Bij aankomst bij Acer blijkt achterkant ernstig beschadigd. Opstartprobleem is onder garantie hersteld maar voor schade aan achterkant van de laptop wordt 105,25 in rekening gebracht terwijl laptop schadevrij is ingeleverd. Bij loket Alexandrium Rotterdam wordt aangegeven dat casco-schade niet onder garantie valt, dit begrijp ik ook maar de laptop is schadevrij door Media Markt in ontvangst genomen. Uiteraard heb ik hiervan een bevestiging ontvangen.

De oplossing

Herstel van casco-schade op kosten van Acer of Media Markt want 1 van deze partijen heeft immers de schade veroorzaakt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

10 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Vervelend te vernemen dat uw laptop niet naar behoren functioneerde en deze schade heeft na onderzoek. Excuses voor het ongemak.

    Media Markt Rotterdam Alexandrium heeft uw klacht in behandeling genomen en geeft aan contact met u op te nemen.

    Graag zien wij uw reactie tegemoet over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Esther0405
    Datum
    Prima, ik zie uw voorstel met belangstelling tegemoet.
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Media Markt Rotterdam Alexandrium geeft aan dat zij het betreuren dat het niet uitleg in de vestiging niet duidelijk was omtrent beschadiging van uw laptop.

    Tijdens het aanbieden van uw reparatie zijn er tijdens het inschrijven foto's gemaakt van de laptop. We hebben deze foto's bekeken en kunnen bevestigen dat de schade aanwezig was tijdens het inschrijven.
    Indien u uw e-mail adres wilt toevoegen in de privé opmerking kunnen wij de foto's naar u door sturen.

    Ervan uitgaande u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Media Markt Service
  4. Auteur
    Esther0405
    Datum
    Wij hebben een innameformulier van u waarop is aangegeven dat de laptop geen schade heeft. De foto die u heeft zal genomen zijn na terugzending door Acer. Als u uw mailadres geeft dan kan ik u het innameformulier mailen.
  5. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie. U mag deze informatie e-mailen naar pakvis@media-saturn.com.

    Ik verneem graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Media Markt Service
  6. Auteur
    Esther0405
    Datum
    Ik heb de stukken direct aan u gemaild. Zoals u zult zien is er geen schade geconstateerd aan de laptop. Graag nu spoedige afwikkeling. Vind het zeer betreurenswaardig dat alles zolang moet duren.
  7. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw spoedige reactie. Ik heb uw e-mail helaas niet ontvangen. Kunt u anders uw e-mail gegevens door sturen zodat ik u een e-mail stuurt waar u op kan reageren?

    Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Media Markt Service
  8. Auteur
    Esther0405
    Datum
    esther@vandenadelassurantien.nl
  9. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw e-mail.

    Ik heb de kwestie telefonisch met meneer besproken. De klacht is uitgesproken van beide kanten uitgesproken. Als we de originele genomen foto's bekijken/vergroten (die ook op het schadeformulier zichtbaar zijn) is de geconstateerde schade zichtbaar.

    De laptop is anderzijds kosteloos hersteld voor de opgegeven klachten (het niet doorstarten van Windows) door middel van het vervangen van het moederbord en harde schijf.

    Indien er vragen of opmerkingen zijn vernemen wij dat natuurlijk graag.

    Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Media Markt Service
  10. Auteur
    Esther0405
    Datum
    Het heeft veels te lang geduurd. Media Markt had het veel sneller moeten oplossen met de klant.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Esther0405
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen