Opgelost door Media Markt: Laptoptoets kapot binnen 3 maanden, reparatiekosten 64 euro!!

content Opgelost
Inge1984

Eind mei een Acer laptop gekocht bij de Mediamarkt in Hoofddorp. Na een aantal weken kwam de toets 'L' los van het toetsenbord. Op internet opgezocht hoe een toets terug te klikken op het toetsenbord en het probleem leek verholpen. Echter deze situatie ontstond na gebruik van de laptop opnieuw en opnieuw. Na contact met de mediamarkt de laptop daar gebracht voor verzending naar de fabrikant (Acer in 's Hertogenbosch). Zojuist heb ik van mediamarkt een mail ontvangen met een prijsopgave van Acer om te toets te vervangen (64 euro!!) vanwege gebruikersschade - toets afgebroken. Buiten dat ik het product vrij weinig en bovendien zorgvuldig gebruikt heb, valt de koopovereenkomst binnen 6 maanden wat wettelijk gezien inhoud dat het product niet in orde is. Mediamarkt dient zodoende het tegendeel hierin te bewijzen dat het gebrek ontstaan is door ondeugdelijk gebruik. Ik verwacht dat de laptop gerepareerd wordt zonder dat de kosten voor mijn rekening komen.

Reparatie van de laptop zonder bijkomende kosten.

Media Markt

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat uw toetsenbord gebreken vertoond. Wij hebben zojuist uw klacht besproken met de MediaMarkt in Hoofddorp, zij zullen uw klacht zo snel mogelijk oppakken en u voorzien van een terugkoppeling.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mw. K. Saini
    MediaMarkt Nederland
    Media Markt

Terugkomend op uw klacht.

Wij hebben van de MediaMarkt in Hoofddorp vernomen dat zij garant staan voor de kosten van de reparatie.
    Wij hopen hiermee dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld.

Mw. K. Saini
    MediaMarkt Nederland
    Goedemorgen,
    Afgelopen zaterdag kreeg ik een telefoontje dat Mediamarkt de kosten voor de reparatie op zich neemt. Erg fijn! Als het goed is kan ik hem binnenkort ophalen, maar dat is nog even afwachten.

Inge1984
Laptop is gerepareerd en lijkt naar tevredenheid te functioneren.

Ook een klacht indienen over Media Markt?