Opgelost door Media Markt: Led scherm breekt in nieuwe Sony Vaio notebook

Har1

Ik koop op 30 Maart een Sony Vaio notebook, welke ik af en toe wil gaan gebruiken.
De notebook is op 17 April wellicht bij elkaar 10 uur gebruikt, in huis op de tafel.
Mijn dochter kijkt een film en er verschijnt opeens een verticale streep aan de rechterkant van het scherm.
Later trekt er een schuine streep van links boven naar de onderkant van de verticale streep rechts.
Ik ga terug met de notebook, en men vertelt mij dat het led scherm gebroken/gescheurd is en dat dit geen garantie kan zijn aangezien het wel gevallen oid zal wezen.
Dat is dus niet het geval, als ik iets laat vallen begrijp ik dat het kapot gaat en is dat gewoon je eigen domme schuld.

Vandaag een mail ontvangen waarin staat dat het val-stoot of drukschade is, en ik dus geen garantie krijg, Het word een welles nietes spel, ik zeg er is niets mee gebeurt, en de mediamarkt zegt van wel en ik krijg dus geen garantie.

Geld terug, tegoedbon of ander product

Media Markt
    Geachte meneer Tholenaars,Bedankt voor het melden van uw klacht.Uw teleurstelling is goed te begrijpen gezien uw notebook in zo'n korte tijd defect gaat.
    Het is niet de bedoeling dat u de indruk krijgt dat het neerkomt op een kweste van 'welles/niets' om garantie of geen garantie te claimen als concument.Het geautoriseerde service center dient aan te tonen dat de opgegeven klacht is ontstaan door 'externe' factoren waarvoor de garantie wordt afgewezen. Wij hebben het geautoriseerde service center verzocht aanvullend bewijs te leveren om u aan te kunnen tonen dat het defect is ontstaan door externe factoren.
    Mocht dit, in alle redelijkheid, niet mogelijk zijn dan zal de repratie kosteloos uitgevoerd worden.Zodra het geautoriseerde service center aanvullend bewijs heeft geleverd stelt de vestiging u op de hoogte.Indien u nog vragen of opmerkingen heeft waar u een reactie van ons verlangt verneem ik graag van u.Met vriendelijke groet,
    Media Markt
    Geachte meneer Tholenaars, Bedankt voor uw reactie.Ik vind het spijtig te vernemen dat de terugbel afspraken niet zijn nagekomen. Hiervoor bied ik u mijn excuses aan.Ik heb na het lezen van uw bericht meneer Kuiper verzocht telefonisch contact met u op te nemen.
    Daarbij heb ik persoonlijk de reparateur verzocht een duidelijk technisch rapport op te stellen met duidelijke uitleg. Zodra er meer bekend is stel ik u op de hoogte in deze klacht.Met vriendelijke groet,
    Media Markt
    Geachte meneer Tholenaars, Ik stel voor dat we afwachten op het technische rapport van de technische dienst. Zodra deze is geplaatst kan ik u een definitieve reactie geven.Met vriendelijke groet,
    Media Markt
    Geachte meneer Tholenaars, Ik heb tussentijds van meneer Kuiper vernomen dat hij telefonisch contact met u heeft gehad en de klacht nogmaals met u heeft doorgenomen.Wij vertrouwen erop dat Media Markt Beierlandselaan uw klacht naar behoren afhandelt.Klachtenkompas.nl verplicht ons om te reageren op uw berichten. Wij verzoeken u vriendelijk te reageren indien u een reactie van ons verlangt. Met vriendelijke groet,
    Media Markt
    Geachte meneer Tholenaars, Op dit moment wordt het technische rapport opgesteld. We verwachten u hier spoedig over te berichten.Met vriendelijke groet,
    Media Markt
    Geachte meneer Tholenaars,Bedankt voor uw reactie,Het geautoriseerde service center geeft aan moeite te hebben om duidelijk bewijs te leveren dat het defect door verkeerd gebruik is ontstaan.Media Markt heeft ervoor gekozen uw product onder garantie te herstellen gezien er geen overtuigend bewijslast is geleverd. Er is opdracht gegeven aan het geautoriseerde service center om het product kosteloos te herstellen. Wij zien uw reactie graag tegemoet zodra u de notebook in goede staat in bezit heeft.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Media Markt

Har1

Ook een klacht indienen over Media Markt?