Klacht Media Markt: led tv vlek op beeld , geen fabrieks fout ,maar stoot en val schuld benoemd ,

T RUSTICUS

er is geen val en stoot incident geweest , tv led ( samsung smart ) gekocht in media markt leeuwarden , zat wat wij dachten een rest plastic op een hoekje van de tv beeld , maar het werd groter en tv terug gebracht , is naar fabriek gebracht , daar heeft een onafhankelijke monteur vastgesteld dat het om stoot en of val incident gaat , nu zelf 200 euro voor reparatie betalen , reageren binnen 7 dagen , anders wordt de tv vernietigd .wij zijn verder tevreden met de tv , en zouden graag gehoord willen worden .

we willen graag dat de tv gemaakt word op het bedrijf zijn kosten , er is geen stoot en val incident geweest , dus moet het een fabriek fout zijn geweest .

Media Markt
    Beste mevrouw Rusticus, Bedankt voor uw contactopname via Klachtenkompas. Wij hebben uw reparatie opdracht in ons servicesysteem bekeken en komen tot de volgende conclusie:
    Op 03/01/2013 heeft u uw product aangeschaft. Op 27/06/2013 heeft u deze ter reparatie aangeboden bij Media Markt Leeuwarden met als klachtomschrijving: "Er zit een breuk rechts bovenin de hoek".
    Uit analyse van het geautoriseerde servicecentrum is gebleken dat deze breuk is ontstaan door schade van buitenaf en dat het panel is gebroken en vervangen dient te worden.
    Gezien schade van buitenaf niet binnen de garantiebepalingen valt heeft Media Markt Leeuwarden u een prijsopgave gestuurd.
    Het punt wat u noemt met betrekking tot vernietigen is een regel dat het geautoriseerde service centrum op hun prijsopgave vermeld. Echter sturen wij u deze prijsopgave mee ter inzage en is een standaardregel om te voorkomen dat producten onnodig lang bij het servicecentrum opgeslagen blijven staan.
    Indien u een langere bedenktijd voor de prijsopgave wil, is dit geen enkel probleem. Met vriendelijke groet,
    Mw. C. Vervoort
    Afd. Service
    T RUSTICUS
    het is begonnen met een vermoeden een rest van plastic dat was blijven zitten ,maar nu als hier ik meer hierover nagedacht heb , denk ik dat enkele mensen hebben geprobeerd dit te willen verwijderen en dat dit tot de conclusie is gekomen dat de breuk van buiten uit is veroorzaakt .maar nog steeds er van overtuigd dat het vanuit binnenuit begonnen is .
    Media Markt
    Beste mevrouw Rusticus, De technicus heeft geconstateerd dat er binnenin de tv een breuk is ontstaan, welke veroorzaakt is door druk van buitenaf. Dit defect is niet te wijten aan het product zelf en valt daarom niet in binnen de garantie. Helaas laat deze website het niet toe om foto's mee te sturen, anders had ik een foto kunnen plaatsen waarop de schade zichtbaar is.
    Indien u het op prijs stelt om deze foto alsnog per e-mail te ontvangen, verzoek ik u contact op te nemen met de betreffende Media Markt vestiging. Wij gaan ervan uit u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.Met vriendelijke groet,
    Mw. C.Vervoort
    Afd, Service

Ook een klacht indienen over Media Markt?