Klacht Media Markt: Leugens bij de Media Markt klantenservice en bezorging

Mr.X

Bestelling geplaatst op 04-07-2020.
Bij betaald dat ze hem plaatsen en instaleren.
Nou koelkast dezelfde avond eruit gehaald dat hij helemaal droog staat en dat ze het metteen kunnen meenemen.
06-07-2020
De deurbel ging en een het eerste wat de bezorger zegt is; “wij kunnen uw oude koelkast niet meenemen omdat de vrachtwagen vol zit”.

Hoe kan de vrachtwagen vol zitten terwijl je een koelkast eruit haalt? 🤔

Maar goed ze komen naar de voordeur en zetten de nieuwe koelkast(nog in verpakking)neer waar we ruimte voor hadden gemaakt.

Zegt de bezorger ja de vrachtwagen zit vol ik ga gelijk bellen dat we deze morgen komen ophalen. En ze vertrokken echt alsof ze leeuwen achter hun reet hadden.

Nu mooi dan een eetkamer vol met verpakking en oude koelkast.

Effe klantenservice bellen. (een eeuw later) Eindelijk iemand aan de lijn. Het hele verhaal uitgelegd en zegt de vrouw van de klantenservice; Ik zal een doorgeven aan de afdeling en u zult binnen 3 dagen een antwoord ontvangen.

07-07-2020 Ontvang ik in mijn inbox een leuk mailtje;

Van de vervoerder heb ik begrepen dat het oud milieu nog vol zat met ijs. Hierdoor hebben ze deze niet kunnen meenemen en de nieuwe niet kunnen aansluiten.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Heb je verder nog vragen? Ik help je graag.

Monique
MediaMarkt klantenservice.

Nou mooi dik opgelicht door de bezorger, geen geld terug, geen andere datum om de spullen te komen halen en geen oplossing. En dat is nou klantenservice van de MediaMarkt_NL

Nog een keer bellen..... (nog een eeuw later)
Het heel verhaal weer uitgelegd. “ Ja meneer wat vervelend allemaal. Ik zal het doorgeven aan de afdeling. En u moet weten dat we mens zijn en fouten kunnen maken.

Nou vandaag is het 13-07-2020 en nog geen mail of telefoontje onvangen van de geweldige klantenservice van de MediaMarkt.

Dus effe WEER gebeld (WEER EEN EEUW LATER)
WEER het verhaal uigelegd.
En als antwoord; Ja staat hier dat de koelkast met ijs stond en ze daarom het niet hebben meegenomen. Ik kan niks anders doen dan een berricht sturen naar de afdeling.

Mijn geld terug en hun service gewoon doen.

Ook een klacht indienen over Media Markt?