Klacht Media Markt: Leugens en geld retour maar geen sharp 60 inch tv.

Klachtnummer
# 50387
Gebruiker
Gina
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Geachte,

30 januari bestel ik in de btw actie een sharp 60 inch televisie a 990 euro, direct betaald. 5 februari word de bestelling zogenaamd verzonden. 6 februari zou Fiege de tv bezorgen, heel fijn, middag vrij genomen van werk om te tv in ontvangst te nemen. S'middags om 14 uur een belletje van Fiege, inmiddels al thuis en vrije uren kwijt. De tv was zoek en niemand wist waar hij was. Later op de middag wederom gebeld met de webshop van de media markt. De tv was zogenaamd op een verkeerde zendpunt beland en moest naar het juiste verzendpunt komen. Zo gingen de leugens een week lang door ongeveer. Vrijdag 7 februari diverse klachten tevergeefs ingediend aangezien de zogenaamde tv nog steeds zoek was. Vandaag 10 februari ontvang ik een email waarin staat het product retour is gekomen? Ik heb het product helemaal niet ontvangen dus van een retour van mijn kant is ook geen sprake. Verder staat erin dat ik mijn 990 euro terug krijg, maar ik wil de tv hebben?

De oplossing

Gewoon mijn tv of vergelijkend product verzenden waarbij ik gebruik kan maken van de actie. Ik bestel perse op de dag dat de actie geld en dan na 10 dagen maken jullie je er wel heel gemakkelijk van af.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw Verschoor,Bedankt voor het melden van uw klacht.Na het lezen van uw bericht heb ik contact opgenomen met de afdeling Service van Media Markt Online.Uw klacht wordt door Media Markt online in behandeling genomen en wordt inhoudelijk door hen beantwoord.Wij vertrouwen erop dat uw klacht op de juiste manier wordt afgehandeld door Media Markt Online.Ervan uitgaande u voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw Verschoor, Van mijn collega bij Media Markt Online heb ik vernomen dat er contact met u is opgenomen en er met u een oplossing is gevonden voor uw klacht. Naar aanleiding van dit bericht stel ik voor uw klacht af te sluiten.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen