Klacht Media Markt: Levering beschadigde LG Koelkast via Media Markt Webshop

Johnny

Wij hebben een LG koelkast gekocht via de webshop, deze bestelling is gedaan op 28-01-2015. De koelkast is gekocht met de BTW actie van Media Markt, op 02-02-2015 is de koelkast beschadigd bij ons thuis geleverd. De bezorgers extra@home hebben ook een briefje achter gelaten waarop staat dat er zichtbare schade is aan de verpakking. Toen wij de verpakking openden zagen wij dat hij rechtsvoor aan de onderkant van het vriesgedeelte helemaal ontwricht was waardoor de deur niet sluit. Ook zijn de rechter zijkant en achterkant zijn helemaal ingedeukt en beschadigd. Direct naar de klantenservice van de webshop hebben gebeld, 30 min in de wacht & toen hebben wij verteld van hoe en wat. De koelkast kan alleen worden opgehaald & er kan geen nieuwe geleverd worden aangezien hij niet op voorraad is. Hij wordt opgehaald & ons geld wordt teruggestort omdat hij nu niet leverbaar is. Er wordt nu nog "onderzocht" of wij de korting überhaupt nog wel kunnen krijgen voor een nieuwe koelkast.

Ik wil niet weer een aantal weken moeten wachten op een nieuwe koelkast of mijn geld zoals mevrouw aangaf in het telefoongesprek. Mijn geld kan namelijk vanaf nu nog wel twee weken duren en een nieuwe koelkast misschien wel 7-9 weken. Ik wil graag dezelfde koelkast terug voor hetzelfde bedrag als waar ik hem voor heb gekocht, desnoods dat ik hem krijg vanuit de winkel in Almere. Ik krijg nu alleen mijn geld terug en de beschadigde koelkast wordt ergens van de week opgehaald, terwijl ik nu wel zonder koelkast in huis zit door een fout die gemaakt is door Media Markt of de bezorgservice bij de levering. Ik vind alleen wel dat er hiervoor een compensatie of tegemoetkoming tegenover hoort te staan omdat dit duidelijk niet de schuld van mij als klant is. Het probleem van MediaMarkt wordt nu in onze schoenen geschoven terwijl dit absoluut niet het geval is, Ik wil dus graag dezelfde koelkast en iets van een compensatie voor alle rompslomp die hierbij komt kijken.

Media Markt
    Geachte mevrouw Schoolkate,
    Bedankt voor het melden van uw klacht. Zoals zojuist telefonisch met u besproken is uw beschadigde koel/vries combinatie vandaag bij u opgehaald. Wij hebben van dit model nog 1 stuk op voorraad waardoor wij vandaag voor u een omruil aan hebben kunnen maken. Zoals aangegeven zal deze niet de volgende werkdag geleverd worden door de nasleep van de BTW dagen. U zult van onze vervoerder een mail ontvangen zodra de bestelling bij u geleverd zal worden. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben verneem ik graag van u.
    Andrea van Swieten
    Media Markt Online

Ook een klacht indienen over Media Markt?