Opgelost door Media Markt: Levering bestelling via postNL

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 90710
Gebruiker
IB89
Datum
4 reacties

Details

Klacht

22 december een oven en koelkast besteld via de webshop van mediamarkt. Het ene product was direct leverbaar, het andere product binnen 4 tot 5 dagen. Als leverdatum gekozen voor 30 december om er zeker van te zijn dat de producten tegelijk zouden komen. Op 30 december niks gehoord van PostNL, na een telefoontje bleek dat ze het te druk hadden voor mijn levering. Op 31 december kreeg ik een sms dat het product tussen 9.00 en 12.00 uur zou worden geleverd, na 12.00 kreeg ik een telefoontje van PostNL dat mijn bestelling niet kon worden geleverd ivm het volume.
Nu na 2 dagen thuis hebben zitten wachten op mijn bestelling, thuis zonder koelkast en oven+fornuis.. Hoelang gaat dit nog duren?

Gewenste oplossing

Ik wens dat deze producten nog voor het weekend worden geleverd zodat ik geen extra vrije dag hoef aan te vragen om thuis op de producten te wachten en zodat ik dit weekend kan koken.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    IB89
    Datum
    2 januari weer bericht van PostNL. Deze dag zou de bestelling weer worden geleverd. Uiteindelijk kwam alleen de oven, die niet werd aangesloten waar ik wel voor betaald heb. Na een telefoontje kwam ik erachter dat er een fout was gemaakt en werd mij beloofd dat de koelkast 3 januari zou worden geleverd. Voor de vierde keer een dag gewacht, nog steeds niks binnen.
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw Blijleven,Dank voor uw schrijven. Zojuist heb ik geprobeerd telefonisch contact met u te krijgen, helaas trof ik uw voicemail. Ik heb op uw voicemail mijn contactgegevens achtergelaten en zou graag met u in contact komen over deze situatie.Wij betreuren het zeer dat wij uw product nog niet hebben kunnen leveren. Inmiddels heb ik contact gehad met mijn collega's van PostNL en zij willen graag een nieuwe afspraak met u maken waarop zij alsnog zullen uitleveren. Wegens de eindejaarsdrukte en problematiek met de vrachtwagen op 3 januari hebben zij nog niet kunnen uitleveren.Onze excuses voor het ontstane ongemak, echter hoop ik dat u alsnog veel plezier van uw aankoop zult beleven. Voor verdere vragen of opmerkingen hoor ik graag van u.Een vriendelijke groet,
    Annemarie van de Brug
    Media Markt Online
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw Blijleven,Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken over bovenstaande kwestie. Het spijt mij te vernemen dat wij u niet meer kunnen verblijden door uw aankoop alsnog uit te leveren. Uiteraard zullen wij gehoor geven aan uw verzoek om uw order terug te betalen en ik zal ervoor zorgdragen dat dit zo snel mogelijk op uw rekening gestort zal worden.Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.Een vriendelijke groet,
    Annemarie van de Brug
    Media Markt Online
  4. Auteur
    IB89
    Datum
    Vriendelijk geholpen door de klantenservice van de mediamarkt. Helaas na een week nog geen koelkast, erg vervelend dat dit zo lang heeft moeten duren.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen