Klacht Media Markt: Levering blijft uit; weten niet wanneer geleverd wordt.

Herman

Gisteren (10.14 uur) klacht ingediend bij Mediamarkt geen reactie gekregen. Hierbij de klacht: Vandaag, 4 december 2019, zou een Siemens wasmachine, geleverd worden. Deze wasmachine is afgelopen vrijdag 29 november besteld, betaald en op voorraad, met levering 4 december.
Op uw website wordt genoemd dat op de afleverdag voor 8.00 uur in de ochtend een email gestuurd wordt welk dagdeel er geleverd wordt. Gezien het feit er vanochtend geen email ontvangen is, ook niet in spam, ben ik met de klantenservice gaan bellen omdat ik niet de gehele dag thuis kan blijven.
Om 8.26 uur heb ik 37 minuten aan de lijn "gehangen", na ruim 20 minuten heb ik uiteindelijk iemand (“hij” wilde zijn naam niet noemen) gesproken. Hij sprak uit naam van MediaMarkt en vertelde dat hij zijn naam niet geeft. Dus ga ik verder in de “hij” vorm.
Hij gaf mij aan dat de wasmachine vandaag niet geleverd wordt en kon ook niet aangeven wanneer dat wel zou gebeuren maar in ieder geval vandaag niet. Op de vraag of hij contact op kan nemen met de vervoerder “Dynalogic” welke de uitlevering voor MediaMarkt doet om te informeren geeft hij aan dat ze dit niet doen. Ik als klant moet zelf contact opnemen met Dynalogic om te vragen wanneer de levering plaats vindt. Ik kan met een 0900 betaalnummer (45 cent per minuut) bellen. Ik heb dit geweigerd: Dynalogic is een derde partij en ingeschakeld door Mediamarkt voor vervoer, aflevering en installatie. Als Dynalogic niet kan voldoen aan het levermoment zullen zij MediaMarkt moeten informeren en MediaMarkt de klant wanneer de levering wel plaats gaat vinden.
Onze wasmachine is kapot, we willen graag weten wanneer de nieuwe geleverd wordt. Gaarne per omgaande uw reactie.

Zo snel contact opnemen met mij om ervoor te zorgen dat we de betaalde wasmachine geleverd krijgen

Ook een klacht indienen over Media Markt?