Klacht Media Markt: Levering en service Mediamarkt via PostNL bezorging betreurenswaardig slecht!

Irge

De levering van de wasmachine laat nu al vijf dagen op zich wachten en is drie keer mis gegaan! Mijn moeder is door haar ziekte niet in staat de wasmachine te ontvangen, als dochter ben ik mantelzorger en ben ik drie dagen niet naar kantoor kunnen gaan, omdat de wasmachine mogelijk bezorgd zou worden en ik in de buurt moet zijn. De eerste levering werd spontaan om acht uur afgeleverd! Terwijl ze in de ochtend wordt verzorgd door thuiszorg en ik was niet op de hoogte dat ze om acht uur al zouden leveren (de nacht ervoor is per sms gestuurd dat levering in de loop van de volgende dag zou plaatsvinden, toen ik acht uur belde, was die al bij mijn moeder aan de deur geweest!).
Er is niets in te plannen of levering in ochtend of middag kan plaatsvinden, alleen de dag kan gepland, voor de rest ben ik totaal afhankelijk van de planner!
De klantenservice raadde uiteindelijk aan om het product maar bij een andere winkel te bestellen, waar wel meer grip op de bezorging is! Dat is toch bizar!

1) Compensatie voor alle uren dat ik heb zitten wachten, niet naar kantoor kon en alle telefoontjes die ik heb gepleegd.
2) Morgen is laatste kans op goede levering na tien uur anders wil ik het product niet meer en wil ik mijn geld terug. Zoals de klantenservice aan gaf dan kan ik beter naar een winkel gaan, waar ze wel meedenken met de klant voor de bezorging.
3) Een excuus brief voor alle ellende en stress die dit bij mijn moeder veroorzaakt.

Media Markt
    Geachte mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij hebben u geprobeerd telefonisch te bereiken om uw klacht inhoudelijk te bespreken, helaas zonder succes.

Graag vernemen wij van u wanneer u telefonisch bereikbaar bent.

Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

Mw. N. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland B.V.
    Media Markt
    Geachte mevrouw,

Terugkomend op uw klacht.

Wij hebben zojuist uw klacht telefonisch besproken. Tevens hebben wij de gemaakte afspraken per mail aan u bevestigd.

Nogmaals onze excuses voor het ontstane ongemak.

Mw. N. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland B.V.

Ook een klacht indienen over Media Markt?