Klacht Media Markt: Levering en veranderingen

Tamara

Op 30-12 (in mijn vakantie) een mooie Samsung tablet besteld. Deze zou de 31e bezorgd worden, wat werd verschoven naar 2-1. Uiteindelijk kreeg ik vandaag te horen dat er een technisch storing was waardoor mijn levering ergens vast liep.
Ik woon in een studentenhuis en vanaf volgende week werk ik weer fulltime dus moet nu iemand anders mijn bestelling aannemen. Niet echt een fijn idee.
Maar het levering adres kon niet gewijzigd worden en ik kon mijn bestelling ook niet halen in de winkel.

Ik wil de mogelijkheid om of mijn bezorgadres te veranderen of om de bestelling alanog op te halen in de winkel. Indien dit niet mogelijk is zou ik de bestelling willen annuleren of iets dergelijks (en mijn geld terug dan uiteraard)

Media Markt
    Geachte mevrouw Vonk,Dank voor uw schrijven. Zojuist heb ik geprobeerd u telefonisch te benaderen. Ik heb uw voicemail ingesproken en mijn contactgegevens achtergelaten, mocht u nog contact willen over deze situatie. Ik heb begrepen dat uw bestelling inmiddels geleverd is en wij hopen dat de aflevering in goede orde is verlopen. Wij betreuren dat u heeft moeten wachten op uw order, daarvoor onze welgemeende excuses. Ik wens u alsnog veel plezier met uw aankoop en voor verdere vragen of opmerkingen sta ik u graag opnieuw te woord.Een vriendelijke groet,
    Annemarie van de Brug
    Media Markt Online

Ook een klacht indienen over Media Markt?