Klacht Media Markt: Levering fiets

Klachtnummer
# 136836
Gebruiker
MF
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik wacht nu anderhalve week op mijn fiets.
Deze zou geleverd worden maar ze zijn mijn fiets kwijt!!
Ik heb hier al betaald en ook de bezorgkosten!
Ik ben onwijs boos dat dit verdorie nog steeds niet is opgelost.
De mailtjes worden niet beantwoord als ik bel wat ik elke dag doe komen ze steeds met het zelfde antwoord we zijn met een onderzoek bezig waar de fiets kan zijn.
Er staan nog veel van die fietsen in Zwolle bezorg mij er daar 1van.
Ik heb al betaald jullie zijn die fiets kwijt en heb ik dus gewoon dikke pech.
Ik ben toch niet gek nee ik niet maar jullie wel !
Wat een ontzettend slecht bedrijf en een hele slechte klantenservice!

Het probleem is dus nog niet opgelost!

De oplossing

Mijn fiets deze week geleverd !!! Of mijn geld terug !
Ik zo onwijs klaar met het wachten ik heb verdorie al betaald !!!
Die 15 euro bezorgkosten ga ik uiteraard ook terug krijgen door jullie onwijs slechte service

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw Wolters,

    Hartelijk dank voor het melden van uw klacht.

    Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Graag zouden wij van u vernemen wanneer u telefonisch bereikbaar bent om uw klacht inhoudelijk te bespreken.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,

    Floortje Meijer
    Media Markt Online

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen