Klacht Media Markt: Levering product en 'extra service'

consument 1975

Wij hebben een wasmachine gekocht en gevraagd deze aan te sluiten. Voor de 'extra service' betaal je 15,- Dit toch maar gedaan. Heren van de bezorging komen binnen en zeggen dat ze maar 7 minuten per klant hebben. Onze wasmachine ontkoppelen en meenemen was daarbij niet inbegrepen, dat hadden we zelf moeten doen. Staat ook zo in de voorwaarden.
Klacht ingediend bij Mediamarkt. Die verwijzen doodleuk naar de voorwaarden, maar die zijn ons nooit toegezonden, noch naar verwezen. Mediamarkt stuurt linkje van naar de voorwaarden en zegt dat ze niets meer voor ons kunnen doen. Ook niet meer onze oude wasmachine ophalen (zat ook bij de 'service'). Teruggehaald dat ik dit slechte service vind. Krijg mail terug dat ze echt niets voor ons kunnen doen. Ze zijn toch niet gek! Van service is geen enkele sprake. Ik koop hier nooit meer wat. Ik zou wel gek zijn!

Ik wil dat zij mijn oude wasmachine op komen halen. Dat zal al in de standaard service. Ik heb de nieuwe nu zelf maar aangesloten, dus de 15,00 voor de extra service wil ik ook graag terug hebben.

Geachte heer,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Vervelend om te vernemen dat de bezorging niet naar wens is verricht. Excuses voor het ongemak.

Graag willen wij uw klacht bij de juiste persoon voorleggen. Vriendelijk verzoek ik u daarom om aan te geven bij welke vestiging u wasmachine en powerservice dienst heeft aangeschaft.

Ik verneem graag van u.

Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    consument 1975
    Beste Mediamarkt. Ik heb het product online gekocht.
    Geachte heer van Schagen,

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Graag zouden wij van u vernemen wanneer u telefonisch bereikbaar bent om uw klacht inhoudelijk te bespreken.

In afwachting van uw reactie.

Met vriendelijker groet,

Floortje Meijer
    Media Markt Online
    consument 1975
    Ik heb jullie teruggebeld, maar krijg te horen dat niemand mij kan helpen omdat er 500 mensen werken en zij niet kunnen uitzoeken waarvoor jullie mij gebeld hebben. Wellicht is het een optie dat jullie het niet bij 1 poging laten om contact te krijgen met mij.
    Geachte heer van Schagen,

Hartelijk dank voor uw reactie. Onze klantenservice heeft vorige week een ophaling voor u ingepland. Ook hebben wij de bezorgservice aan u uitbetaald. Deze kunt u binnen 5 tot 7 werkdagen op uw rekening verwachten. Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben vernemen wij dat graag van u.

Floortje Meijer
    Media Markt Online
    consument 1975
    De oude machine is nog opgehaald, maar de 15,- die ik heb betaald voor de installatieservice en uitleg van het apparaat heb ik niet terug ontvangen.

consument 1975

Ook een klacht indienen over Media Markt?