Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Media Markt: Levering van beschadigde koelkast
Details
De klacht
Ik heb via de webshop een koelkast besteld. De levering van de koelkast kwam een uur na de verwachte leveringstijd. De koelkast bleek, bij vertrek van de bezorgers, volledig beschadigd. Een forse deuk aan de rechterzijde, waardoor de koelkast niet meer recht kan staan. Wanneer ik contact opneem met de webshop kunnen zij mij niet verder helpen. Gezien het vrijdag is, leveren ze pas maandag een nieuwe koelkast. Ook wordt er bepaald dat ik de gedeukte koelkast niet in gebruik mag nemen. Dan nemen ze hem niet meer terug. Gevolg is dat ik een volledig weekend zonder koelkast zit. Ik ben verbaasd over de rigide manier van het hanteren van de regels. Dit gaat niet meer over de menselijke maat, over logica. Ik vind dit een bijzondere gang van zaken en een gebrek aan goeie service. Jammer...en hoop dat hier in de toekomst anders mee op gegaan wordt.De oplossing
Het was heel schappelijk geweest als ik de gedeukte koelkast toch ik het weekend in gebruik had mogen nemen. Daarnaast denk ik dat het op zijn plaats is als ik een tegemoetkoming krijg in de kosten. Een forse compensatie is wel op zijn plaats, voor het ongemak!Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.