Klacht Media Markt: Levering van beschadigde koelkast

Nienke

Ik heb via de webshop een koelkast besteld. De levering van de koelkast kwam een uur na de verwachte leveringstijd. De koelkast bleek, bij vertrek van de bezorgers, volledig beschadigd. Een forse deuk aan de rechterzijde, waardoor de koelkast niet meer recht kan staan. Wanneer ik contact opneem met de webshop kunnen zij mij niet verder helpen. Gezien het vrijdag is, leveren ze pas maandag een nieuwe koelkast. Ook wordt er bepaald dat ik de gedeukte koelkast niet in gebruik mag nemen. Dan nemen ze hem niet meer terug. Gevolg is dat ik een volledig weekend zonder koelkast zit. Ik ben verbaasd over de rigide manier van het hanteren van de regels. Dit gaat niet meer over de menselijke maat, over logica. Ik vind dit een bijzondere gang van zaken en een gebrek aan goeie service. Jammer...en hoop dat hier in de toekomst anders mee op gegaan wordt.

Het was heel schappelijk geweest als ik de gedeukte koelkast toch ik het weekend in gebruik had mogen nemen. Daarnaast denk ik dat het op zijn plaats is als ik een tegemoetkoming krijg in de kosten. Een forse compensatie is wel op zijn plaats, voor het ongemak!

Media Markt
    Beste mevrouw Vegter,

Bedankt dat u contact hebt opgenomen met Media Markt.

We vinden het vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de bezorging van uw product.

Inmiddels hebben we elkaar telefonisch gesproken en zijn we tot een oplossing gekomen. U hebt een nieuwe koelkast besteld, die morgen aan u geleverd zal worden. Ook wordt de beschadigde koelkast morgen bij u opgehaald.

Omdat wij u tegemoet willen komen, ontvangt u va ons een coulance voor het ongemak.

We danken u voor uw geduld en wensen u alvast veel plezier van uw aankoop.

Charlena Kastelijn
    Media Markt Online
    Nienke
    De geboden oplossing , is een zeer minimale oplossing, waarin we tot de conclusie kwamen dat er geen ruimte zat vanuit jullie om tot een voor mij schappelijke oplossing te komen. De tegemoetkoming van een BON (!) van MEDIAMARKT (!) vind ik een zeer commerciële oplossing, die aanzet tot het KOPEN van extra art. bij de mediamarkt, waartoe ik geen intentie had. Ik verwacht een bon van 30,-, wat niet in verhouding staat met het ongemak en alle voorraad die weggegooid moesten worden. On-klantgericht

Nienke

Ook een klacht indienen over Media Markt?