Opgelost door Media Markt: levering van bestelde/betaalde wasmachine laat nu al 9 weken op zich wachten. Vorlopige prognose is nog twee weken. EERST ZIEN

Klaasxt

31 oktober 2015 (nu 9 weken geleden) een wasmachine besteld en betaald. Na verschillende verwachtte weken van levering (week 48, week 50, week 52), is de laatste voorspelling: week 2. Zou dus 11 weken levertijd zijn geweest. Terwijl de machine gedurende de hele tijd via de webshop wel leverbaar was geweest.
In de derde week is er voor hetzelfde geld wel een alternatief geboden (deze bleek echter 50 euro goedkoper maar dat werd afgedaan als een foutje bij de mensen van de administratie).
Door deze late levering erg veel extra onkosten gemaakt....reken maar uit 2/3 wasmachines per week en dat iig 11 weken lang (als de machine in week 2 geleverd mocht worden.
Zeer regelmatig aan de telefoon gehangen en gemaild... Naast de nodige excuses alleen maar een worst voorgehouden. Ondertussen nog steeds geen wasmachine...

De geboden oplossing om het koopkontrakt te ontbinden en geld terug te krijgen is een gepasseerd station. Heb al vele extra onkosten gemaakt om mijn was toch schoon te krijgen (ondertussen meer dan 200 euro). Bij ontbinden heb ik dan wel het aankoopbedrag terug maar nog geen gemaakte onkosten terug.
Lijkt me logisch dat minimaal de extra onkosten vergoed worden. (of een zelfde bedrag als compensatie).
Maar wat ik het allerliefst zie is dat de machine eindelijk geleverd gaat worden. Ik moet nog zien of week 2 door gaat. Zal aan het eind van week twee maar weer eens met de mediamarkt bellen (want mijn ervaring met alle vorige leveringsverwachtingen is dat de mediamarkt niet de moeite neemt om te bellen dat de beloofde data niet gehaald zal worden).
Ondanks de erg vriendelijke mensen bij de klantenservice, valt mij de service van de mediamarkt heel erg tegen.

Klaasxt
    Na het aksepteren van de klacht, snelle en goede service. Goede en heldere kommunikatie vanuit de mediamarkt (manager, klantenservice en bezorgdienst)en zelfs een tegemoetkoming ter kompensatie van het ongemak.

Prima aflevering door de bezorgers..

Klaasxt

Ook een klacht indienen over Media Markt?