Klacht Media Markt: Levering voor de 3e keer mislukt

G

Ik heb vorige week woensdag een tv in de webshop gekocht , waarvan de verwachte levertijd 1-7dagen is. We zijn nu inmiddels 7 dagen verder en heb vanochtend alweer de 3e annulering gekregen i.v.m. sorteerfout.

Na de eerste annulering heb ik een nieuwe afspraak gemaakt en op de dag van de levering even voor de zekerheid gebeld om te na te gaan als mijn tv daadwerkelijk geleverd wordt en rond welk tijdstip. De medewerker verzekerde mij dat de tv geleverd zou worden en dat dit in de late middag zou plaatsvinden. Helaas, transport weer mislukt i.v.m. sorteerfout. De volgende dag heb ik meteen gebeld, waarna mij verteld werd dat zij mijn pakket "kwijt" zijn en zodra deze terecht is ik een nieuwe afspraak kon maken. Dat ging sneller dan verwacht, want de dag na het gesprek kon ik alweer een afspraak inplannen en ja.....Voor de 3e keer is het transport mislukt i.v.m. sorteerfout.

Op de webshop staat er levertijd tot 7 dagen, dit is de 7e dag en telefonisch word er niet opgenomen

Ik wil duidelijkheid over de levering van mijn tv. Daarnaast zou een compensatie voor de 3 vrij genomen dagen en de kosten van de telefoongesprekken zeer gepast zijn.

Media Markt
    Geachte heer,

Hartelijk dank voor het melden van uw klacht.

Graag zou ik u excuses aanbieden voor de verkeerde informatie die van Dyanlogic heeft ontvangen. Naar aanleiding van uw klacht heb ik contact gehad met Dynalogic. Deze hebben mij aangegeven dat uw televisie vandaag zal worden geleverd tussen 13:30 en 16:30. Daarnaast hebben zij mij excuses aangeboden voor het meerdere malen foutief informeren.

Ik hoop dat uw klacht hiermee afgesloten kan worden.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Online

Ook een klacht indienen over Media Markt?