Klacht Media Markt: Levering wasmachine heeft tot op heden nog niet plaatsgevonden

Patricia0405

Op 1 december heb ik een wasmachine van Miele besteld op Media Markt.
De levertijd van deze wasmachine was 14 dagen. Na 13 dagen heb ik gebeld omdat ik nog niets had gehoord.
Vervolgens zou ik deze op 14 december geleverd krijgen (in het tijdsvlak van 08.00 tot 22.00). In de ochtend krijg ik een bericht dat de wasmachine niet op het depot van Dynalogic is aangekomen en ze deze daarom niet kunnen leveren.
Er wordt een nieuwe afspraak gemaakt om op 21 december te leveren. Op deze desbetreffende zaterdag wordt hetzelfde gedaan. In de ochtend krijg ik een bericht dat deze vanwege niet aankomen op het depot niet kan worden geleverd. Dit begint vervelend te worden omdat ik er steeds voor thuis blijf.
Nu zou vandaag, 27 december, de wasmachine dan worden geleverd. Ik kon er niet weer voor thuis blijven (en het tijdsvlak kon volgens Media markt ook niet worden verkort, volgens Dynalogic kan enkel Media Markt dit). Zowel Media mark als Dynalogic claimen dat je 30-60 minuten van tevoren een sms-je krijgt dat ze eraan komen.
Deze heb ik niet gehad en de koerier staat voor een dichte deur, wil geen 15 minuten wachten en komt vandaag ook niet meer terug.
Ik moet maar wachten tot ik hem weer opnieuw geleverd kan krijgen.
Telefonisch contact met zowel Media markt als Dynalogic levert niks op. Beide wijzen naar elkaar, en 'ik had maar thuis moeten zijn'.
Niets dan beloftes, een maand verder en ik heb nog niks in huis. Op de website staat dat de wasmachine inmiddels binnen 1-2 dagen geleverd kan worden.
Ik wil gecompenseerd worden en daarnaast vandaag nog mijn wasmachine in ontvangst kunnen nemen. Je kunt een consument niet blijven afpoeieren met beloftes.

Zo spoedig mogelijke levering, vandaag nog.

Ook een klacht indienen over Media Markt?