Klacht Media Markt: Leveringsvoorwaarden

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 80882
Gebruiker
Ontevreden klant
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Vrije dag genomen om de bestelling in ontvangst te kunnen nemen. Helaas komt mediamarkt haar afspraken niet na. Voor 22:00 uur besteld is dus niet de volgende dag in huis. Graag zie ik deze dag gecompenseerd, mede omdat mediamarkt mij ook niet op de hoogte heeft gebracht van de storing in het systeem waardoor de bestelling niet uitgeleverd kon worden.

De oplossing

EUR 75,- vergoeding voor compensatie vrije dag.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

6 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Krabben,
    Bedankt voor het melden van uw klacht. Het is erg vervelend te vernemen dat uw bestelling vertraging opgelopen heeft. Hiervoor onze welgemeende excuses. We nemen spoedig contact met u op om uw klacht inhoudelijk met u door te nemen en te zoeken naar een passende oplossing. Wij doen ons uiterste best uw klacht snel en naar behoren af te handelen.
    Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.
    Met vriendelijke groet,
    Andrea van Swieten
    Media Markt Online Klachtafhandeling
  2. Auteur
    Ontevreden klant
    Datum
    Ma. zal de laptop worden bezorgt. Mijn reactie was dat er ma. niemand thuis is dus het geen zin heeft om deze aan te bieden (za. via klantenservice gemeld) Toch netjes aangeboden binnen het tijdskader aangegeven via mijn pakket app. Maar ja niemand thuis natuurlijk.Dinsdag(vandaag) tussen 14:00-16:00 uur zal deze opnieuw worden aangeboden dus dacht laat ik een middag vrij nemen maar levering pakket heeft vertraging opgelopen om 18:00 nog steeds geen laptop. schade 37,50 totaal nu euro 112,50
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Krabben,
    Bedankt voor uw reactie. Het spijt ons te moeten vernemen dat uw pakket bij PostNL vertraging opgelopen heeft. Hiervoor ons excuses. Inmiddels is uw bestelling alsnog bij u afgeleverd. Nogmaals onze excuses voor de ontstane situatie. Naar aanleiding van dit bericht stel ik voor deze klacht te sluiten.
    Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan vernemen wij graag van u.
    Met vriendelijke groet,
    Andrea van Swieten
    Media Markt Online Klachtafhandeling
  4. Auteur
    Ontevreden klant
    Datum
    Ik heb de cadeaucard nog niet ontvangen. Pas dan kan ik akkoord gaan.
  5. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer Krabben,Dank voor uw reactie. Wij begrijpen dat u het als zeer vervelend heeft ervaren dat uw bestelling vertraagd was. Nogmaals onze excuses voor al het ongemak.Echter kunnen wij niet instemmen met uw verzoek tot een cadeaukaart van €112,50. Uw bestelling is inmiddels geleverd en wij hopen dat u veel plezier ervaart van het product. Echter kan ik u niet tegemoet komen in een vergoeding middels een cadeaubon.Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.Een vriendelijke groet,
    Annemarie van de Brug
    Customer Care Media Markt Online
  6. Auteur
    Ontevreden klant
    Datum
    Ben gebeld door een medewerker van de mediamarkt en ik zou ter compensatie een cadeaubon krijgen van 10 euro. Erg vreemd dat hiervan wordt afgeweken.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ontevreden klant
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen