Klacht Media Markt: Levertijd klopt niet

Thom

Ik heb gister (28-4-2016) een ethernetswitch gekocht in de webshop van de mediamarkt.
Daar en overal op jullie site wordt verneld dat als je voor 22.00 besteld het morgen in huis is. Ik heb het producht op 20.53 besteld dus voor de tijds limiet van 22.00 maar als nog krijg ik mijn product volgens postnl morgen pas 30-4-2016.

Ik vindt het misleidende reclamen van jullie. Want als ik dit geweten had was ik langs de winkel gegaan dan had ik hem vandaag wel in huis gehad.

Ik hoop dat hier wat mee gedaan wordt.

Met vriendelijke groet Thom

Cash back of aanpassing op de site naar de juiste tijden dat het wel de volgende dag in huis is.

Media Markt
    Geachte heer Overes,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Het is vervelend te vernemen dat uw bestelling vertraging opgelopen heeft. Hiervoor onze excuses.

Helaas heeft uw pakket door een storing bij PostNL een dag vertraging opgelopen. Inmiddels heeft PostNL 2 bezorgpogingen bij u gedaan, op 30-04 j.l. en 02-05 j.l., maar helaas niemand thuis aangetroffen. Het pakket zal daarom vandaag bij een PostNL punt afgegeven worden waar u het pakket alsnog op kunt halen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mw. A. van Swieten
    Klantenservice Media Markt Nederland

Thom
    Dit was ook de reden waarom ik het bij de mediamarkt bestelt had om dat er de dag er na. waar neer het eigelijk geleverd zou moeten ik wel thuis was. en de 2 dagen dat post nl heeft geporbeert er niemand thuis was. nu moet ik ergens tussen mijn eigen werk door naar het post kantoor om mijn pakket op te halen. Als ik dit van tevoren wist was ik al lang langs een winkel geweest. Dit is ook niet de eerste keer dat er spullen van jullie te laat geleverd is.
    Media Markt
    Geachte heer Overes,

Bedankt voor uw reactie. Media Markt doet er alles aan om uw bestelling zo snel mogelijk te leveren. Helaas kan dit wel eens voor komen dat het door onvoorziene problemen wat vertraging op loopt zoals in uw geval. Wij begrijpen dat dit erg vervelend is. Inmiddels is het pakket afgeleverd bij het Postnl punt en heeft u het pakket ook afgehaald.

Indien u nog verdere vragen heeft verneem ik dit graag, anders verzoeken wij u deze klacht te sluiten.

Mw. A. van Swieten
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Thom
    ze vertellen alleen wat ik al weet.
    en geven geen oplossing

Thom

Ook een klacht indienen over Media Markt?