Klacht Media Markt: Levertijd koelkast

Ashok

Op 30 augustus 2014 een koel- vriescombinatie van Samsung gekocht bij Media Markt aan de Arena Boulevard. Geschatte levertijd: twee weken. Vorige week helaas te horen gekregen dat wij de koelkast pas ergens in oktober geleverd kunnen krijgen. Eerder is niet mogelijk, desnoods krijgen wij ons geld terug. De door Media Markt aangeboden koelkasten zijn een stuk kleiner wat voor ons niet werkbaar is. De koelkast is essentieel voor ons horeca-bedrijf, het ontvangen en testen van samples staat nu volkomen stil. Dit kost ons veel geld!

Compensatie, zo spoedig mogelijk een koelkast met ten minste dezelfde specificaties.

Media Markt
    Geachte Janki,Bedankt voor het melden van uw klacht. Vervelend te vernemen dat de geschatte levertijd helaas niet gehaald kon worden. Welgemeende excuses voor het ongemak.Na het lezen van uw klacht heb ik deze voorgelegd bij Media Markt Amsterdam Arena. Er wordt spoedig contact met u op genomen om de klacht met u door te nemen.Wij vertrouwen erop dat Media Markt Amsterdam Arena uw klacht naar behoren afhandelt.Met vriendelijke groet,
    Ashok
    Beste heer Pakvis,Voordat ik deze klacht plaatste heb ik contact gehad met Gert-Jan Gemer van Media Markt Arena, hij kon mij niet naar wens helpen. Een kleinere koelkast is namelijk geen optie. Daarnaast bood hij mij aan dat wij ons geld terug kunnen krijgen, ook dat helpt niet.Wij zouden graag een gepaste oplossing willen zien.MVG AJ
    Media Markt
    Geachte heer/mevrouw Janki, Bedankt voor uw reactie.Uw bericht heb ik direct doorgezet naar Media Markt Amsterdam Arena.Met vriendelijke groet,
    Media Markt
    Geachte heer/mevrouw Janki, Inmiddels heb ik vernomen dat Media Markt Amsterdam Arena contact met u heeft gehad en u een oplossing heeft geboden.Graag zie ik uw reactie tegemoet over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?