Opgelost door Media Markt: Levertijd overschreden ivm drukte vervoerder ??? Tot op heden (zondag 2 februari besteld) nog niet geleverd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 50352
Gebruiker
arjen
Datum
9 reacties

Details

De klacht

Op zondag 2 februari heb ik op basis van de getoonde levertijden (tussen 1 en 5 werkdagen) een wasmachine besteld via de webshop van de Mediamarkt.
Daar er buiten een bevestiging, geen enkele actie werd ondernomen voor het maken van een afspraak heb ik woensdag 5 februari contact opgenomen om opheldering te vragen. Hierbij werd mij verteld dat de 5 werkdagen nog niet voorbij waren en dat ik gewoon geduld moest hebben. Helaas heb ik vrijdag moeten constateren dat er nog steeds geen afspraak was gemaakt en heb ik na een klacht via de website te hebben ingediend (in de automatische antwoord mail stond dat mijn klacht binnen 14 dagen zou worden behandeld) handig dus. Daarna heb ik maar weer eens gebelt en was het antwoord dat het echt erg druk was en dat het vermoedelijk wel maandag 10 februari zou worden afgeleverd. Jammer genoeg is het nu maandag en wederom geen email geen overleg alleen maar frustratie en de kosten van n vrije dag

De oplossing

Vandaag leveren ??

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

9 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer/mevrouw Morel,Bedankt voor het melden van uw klacht.Na het lezen van uw bericht heb ik contact opgenomen met de afdeling Service van Media Markt Online.Uw klacht wordt door Media Markt online in behandeling genomen en wordt inhoudelijk door hen beantwoord.Wij vertrouwen erop dat uw klacht op de juiste manier wordt afgehandeld door Media Markt Online.Ervan uitgaande u voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer/mevrouw Morel, Van mijn collega bij Media Markt Online heb ik vernomen dat er contact met u is gelegd en de bestelling vandaag wordt geleverd.Naar aanleiding van dit bericht stel ik voor uw klacht af te sluiten.Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  3. Auteur
    arjen
    Datum
    Fijn dat mijnheer Pakvis denkt dat alles is opgelost. Echter de realiteit is anders. Wel de toezegging gisteren door zowel mevrouw Anoek als een dame van de klachtenafdeleing (naam is me even ontschoten) beloofde mij dat de machine vandaag geleverd zou worden. Ik zou voor 8.00 uur een email ontvangen! Geen email vanochtend en voor de 5e keer gebelt. Een vriendelijke mijnheer Maarten kon niet begrijpen dat mij iets was toegezegd, in het kort komt het erop neer dat ik m beter bij de Makro kan hal
  4. Auteur
    arjen
    Datum
    en. Ophalen bij een magazijn of een andere oplossing kon hij niet bedenken. Wel een excuus gekregen, maar dat is een pleistertje op een veel te groot geworden wonde. IK WIL EEN OPLOSSING en wel spoedig.
  5. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer/mevrouw Morel, Erg spijtig te vernemen dat uw klacht niet naar tevredenheid wordt afgehandeld. Direct na het lezen van uw klacht heb ik uw reacties voorgelegd bij mijn collega's bij Media Markt Online.Media Markt Online neemt spoedig contact met u op om de afhandeling van uw klacht met u door te nemen.Excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  6. Auteur
    arjen
    Datum
    Mijnheer Pakvis, dank voor uw reactie, ik heb mediamarkt meer dan genoeg mogelijkheden gegeven om e.e.a. op te lossen. Het leveren vandaag zit er niet meer in, ophalen vandaag was ook niet mogelijk volgens uw collega. Dus rest mij niets anders dan de bestelling te annuleren wegens het niet nakomen van planningsafspraken. Ik verzoek ik u daarbij mijn betaling direct terug te storten. Jammer dat e.e.a. zo heeft moeten oplopen.
    Bankgegevens kunt u via de mail van mij ontvangen. Arjen
  7. Auteur
    arjen
    Datum
    Met verbazing ontving zojuist eindelijk het bericht dat de machine morgen geleverd gaat worden. Zouden al deze reactie's en telefoontjes dan toch zin hebben. Daar er nu een definitieve bevestiging ligt laat ik de bestelling alsnog leveren. Mocht er morgen niet worden voldaan aan de levering dan wordt de annulering definitief !! Ik wacht af of er eindelijk na 10 dagen iets gaat gebeuren. MvG Arjen
  8. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer Morel, Bedankt voor uw reactie.Zojuist heb ik u telefonisch gesproken en de afhandeling van de klacht met u doorgenomen. U heeft aangegeven dat de wasmachine inmiddels is bezorgd.Naar aanleiding van dit bericht stel ik voor uw klacht af te sluiten.Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  9. Auteur
    arjen
    Datum
    Eind goed al goed. Volgens MM was de bezorger de veroorzaker van de ruime overschrijding van de levertijd.
    Klacht is afgehandeld
    Arjen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
arjen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen