Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Media Markt: Levertijd verkeerd en wachttijd telefoon
Details
De klacht
Op zondag 31-5 hebben wij een GoPro camera gekocht met de veronderstelling dat deze, zoals aangegeven op de site, de volgende dag aan zou komen. Wij hebben de dag na de oorspronkelijke bezorgdatum niemand thuis, omdat we hier geen rekening mee hebben gehouden en wilden verhaal halen, waarom er bij track en trace stond dat hij pas dinsdag zou aankomen. Na 22(!!!) minuten in de wacht te hebben gestaan, neemt er een mevrouw op die me in een halve minuut een verontschuldiging geeft en het ook niet weet.Al met al zeer gefrustreerd vanwege de situatie.
De oplossing
Kom maar met een leuke compensatie, want dit is ontzettend asociaal afgehandeld.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.