Klacht Media Markt: Levertijd verkeerd en wachttijd telefoon

Lotte

Op zondag 31-5 hebben wij een GoPro camera gekocht met de veronderstelling dat deze, zoals aangegeven op de site, de volgende dag aan zou komen. Wij hebben de dag na de oorspronkelijke bezorgdatum niemand thuis, omdat we hier geen rekening mee hebben gehouden en wilden verhaal halen, waarom er bij track en trace stond dat hij pas dinsdag zou aankomen. Na 22(!!!) minuten in de wacht te hebben gestaan, neemt er een mevrouw op die me in een halve minuut een verontschuldiging geeft en het ook niet weet.
Al met al zeer gefrustreerd vanwege de situatie.

Kom maar met een leuke compensatie, want dit is ontzettend asociaal afgehandeld.

Media Markt
    Geachte mevrouw Geerlings,
    Bedankt voor het melden van uw klacht. Het is vervelend te vernemen dat uw zending niet op maandag geleverd is zoals u verwacht had. Zoals op onze website, onder het kopje "levertijd" vermeld wordt, verwerken en leveren wij uw bestelling zo snel mogelijk. Het schema van onze bezorgdagen betreft daarom een indicatie. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben verneem ik graag van uw.
    Andrea van Swieten
    Media Markt Online
    Lotte
    Geachte mevrouw Van Swieten,Ik snap dat jullie hier ook niets aan kunnen doen, maar persoonlijk vind ik dat er dan niet op de site 'voor 2200 uur besteld, morgen in huis!' mag staan. Ik heb ook nog bij de pagina 'Levertijd' gekeken, maar daar stond in ieder geval niet duidelijk aangegeven dat het een indicatietijd is. Dat vind ik nogal misleidend. Toch bedankt voor uw snelle reactie,
    M.v.g.
    Lotte Geerlings

Lotte

Ook een klacht indienen over Media Markt?