Klacht Media Markt: Levertijd wordt niet nageleefd !! en 0 interesse

Klachtnummer
# 306682
Gebruiker
ElsaK
Datum
1 reactie

Details

De klacht


Op 30-05-2018 een laptop online besteld, bij MediaMarkt Zuid-Oost.
Levertijd 3-5 werkdagen.

Nog steeds niet binnen. Geen bericht vanuit Mediamarkt.
Zelf vandaag gebeld. Kreeg te horen dat de laptop niet binnen is.
Geen excuses gemaakt. Geen oplossing. Geen alternatief.

Op elke vraag kreeg ik het antwoord weet ik niet, ik kan niks
En nu??
De laptop schijnt in het magazijn van Zuid-Oost te liggen, niet ver de winkel dus. Maar niemand kan het ophalen om aan de verplichting te voldoen?

De oplossing


Dat ik de laptop vandaag nog kan ophalen bij MediaMarkt Zuid-Oost.
Het is nog maar 13:00 uur dus iemand naar het magazijn sturen lijkt mij gewoon mogelijk.

Tevens zou een excuus en bereidwillendheid daarnaast ook meer dan op zijn plaats zijn.

Ik koop jaarlijks een nieuwe telefoon en jaarlijks een nieuwe laptop bij MediaMarkt, en heb nog nooit een goede service gehad.

Dit was mijn laatste bestelling ooit als het werderom niet goed afgehandeld wordt vandaag. En de laptop annuleer ik dan ook.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer, mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend dat de levering van de door u bestelde laptop langer op zich heeft laten wachten onze excuses hiervoor.

    Volgens onze gegevens is de laptop inmiddels binnengekomen in onze vestiging in Amsterdam en heeft u deze daar afgehaald.

    Wij wens u veel plezier met u aankoop. Indien wij u nog ergens mee van dienst kunnen zijn vernemen wij dit graag.

    Met vriendelijke groet,

    N. Meijer
    MediaMarkt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen