Klacht Media Markt: Levertijd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 134651
Gebruiker
BW
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Pompidom 3 weken verder en nog geen wasmachine...bellen waarom zou ik van media markt bellen? Bel als consument zelf maar...helaas niemand neemt op en na 18 minuten "hold the line" te horen hang je vanzelf wel op.
Jammer dat ik al betaald heb!

De oplossing

Leveren!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

6 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Vervelend te vernemen dat u Media Markt Groningen niet kon bereiken. Excuses voor het ongemak.

    Media Markt Groningen geeft aan contact met u te hebben gehad en u een oplossing te hebben geboden.

    Graag zien wij uw reactie tegemoet over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    BW
    Datum
    Geachte heer V.Pakvis,
    Dank voor uw reactie.
    Ik lees in uw reactie dat media markt,mij een oplossing heeft geboden, graag zou ik van u willen weten welke?
    Ik ben niet gebeld door media markt
    Ik heb geen reactie gekregen op mailtjes
    Ik heb zelf(!!!)het initiatief genomen om een oplossing te vinden;
    nu een wasmachine in de auto of morgen leveren.
    Gek,als je zelf in de winkel staat kan het allemaal opeens wel...
    Juist bij klachten moet je als bedrijf extra scherp zijn, kans gemist
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw reactie.

    Media Markt Groningen heeft contact met u opgenomen en de gehele kwestie met u doorgenomen en uitgesproken.

    Wij wensen u veel zorgeloos plezier met uw wasmachine.

    Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  4. Auteur
    BW
    Datum
    Hoezo uitgesproken??? Ik wacht nog op een telefoontje om eea af te ronden....maar weet u ik hoef geen telefoontje of mail meer, ik ben er nogal klaar mee u en media markt zoeken het maar lekker uit, electronicawinkels genoeg!
    IK BEN TOCH NIET GEK!
  5. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij betreuren het ten zeerste dat wij er met u niet op een positieve manier uitkomen ondanks wij ervan overtuigd zijn ons uiterste beste te hebben gedaan uw klacht zo goed mogelijk af te handelen.

    Wij stellen voor uw klacht af te sluiten.

    Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  6. Auteur
    BW
    Datum
    Media markt, heer pakvis, doet er alles aan om de lezers ervan te overtuigen dat media markt er werkelijk alles aan doet om mijn klacht op te lossen..helaas de werkelijkheid is dat je niet wordt teruggebeld, geen mail ontvangt en dat reeds afgesproken afspraken niet worden nagekomen. Ik had al aangegeven dat ik er wel klaar mee ben en na de reactie van de heer pakvis al helemaal...

Uiteindelijke oplossing

Auteur
BW
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Media Markt?