Klacht Media Markt: LG G2 6x gerepareerd Mediamarkt Amsterdam Zuidoost

Klachtnummer
# 157500
Gebruiker
R
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Op 18/10 LG G2 gekocht bij de mediamarkt. Kwam erachter dat foto's een gele gloed hadden en gele streep op mijn beeldscherm zat. 9/1naar mediamarkt klacht geconstateerd telefoon opgestuurd ter reparatie. 20/1 telefoon opgehaald scherm vervangen maar camera niet (foto's nog steeds geel) telefoon opgestuurd ter reparatie. 28/1 weer opgehaald klacht niet geconstateerd. 9/2 naar LG HK geweest klacht geconstateerd en camera vervangen. Foto's nog steeds geel, moederbord vervangen. Klacht verholpen. Begin dec. soms wel soms geen bereik, midden dec. helemaal geen bereik. 2x contact gehad provider netwerk gereset. Zelfde simkaart in oude iPhone volop bereik. Andere simkaarten in LG geen bereik. Contact gehad LG moet eerst naar mediamarkt. 15/2 naar mediamarkt klacht geconstateerd opgestuurd te reparatie, 26/2 LG opgehaald moederbord vervangen. Eerst een streepje bereik na half uur wel/geen bereik, na uur helemaal geen bereik. Ik heb geen vertrouwen meer in deze telefoon, is nu 6x gerepareerd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Beste mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    We vinden het vervelend om te vernemen dat uw telefoon niet naar behoren functioneert.

    Zojuist heb ik geprobeerd u telefonisch te bereiken, helaas zonder resultaat. Kunt u mij aangeven wanneer u telefonisch bereikbaar bent?

    Ik zie uw reactie graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,

    Charlena Kastelijn
    Media Markt Nederland
  2. Auteur
    R
    Datum
    Beste mevrouw Kastelijn,

    Uw oproep had ik net gemist, u kunt mij nu nogmaals bellen.

    Alvast bedankt.

    Met vriendelijke groet,

    Roxanne
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Inmiddels heeft u mij per mail laten weten dat u contact gehad met de vestiging Amsterdam-Zuidoost.

    Zoals zij u ook aangaven komt u in aanmerking voor koopontbinding, gezien het feit dat uw toestel al meerdere keren ter onderzoek is opgestuurd en er ook defecten zijn geconstateerd.

    We hopen dat uw klacht hiermee naar wens is afgehandeld.

    Met vriendelijke groet,

    Charlena Kastelijn
    Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen