Opgelost door Media Markt: Logitech Z623 hapert tijdens het luisteren.

Djilani Hoessein

Op 13 December 2014 deze boxen aangeschaft prima boxen maar nu tijdens het aanmaken van muziek of het kijken van een film valt de box gewoon uit of hapert heel erg dit zou niet mogen gebeuren. Heb ook bewijs een video waar de speaker erg hapert

Graag een nieuwe allemaal leuk en aardig dat opsturen en pas over een paar weken terug krijgen maar niet iedereen heeft tijd om zijn of haar boxen een aantal weken op te sturen bewijs moet voldoende zijn zo niet breng ik het graag langs zodat jullie het kunnen zien.

Media Markt
    Geachte heer,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Uiteraard vinden we het vervelend te vernemen dat uw product niet naar behoren functioneert.

Zojuist hebben we elkaar telefonisch gesproken. Zoals ik u in dit gesprek ook aangaf, kunt u met uw defecte product naar de vestiging gaan. Mijn collega's zijn inmiddels op de hoogte van uw klacht.

Graag verneem ik van u of uw klacht hiermee naar wens is afgehandeld.

Charlena Kastelijn
    Media Markt Nederland
    Djilani Hoessein
    Volgende dag meteen gebeld moest eigenlijk product brengen maar kort daarna gebeld weer door mediamarkt en natuurlijk valt het product binnen garantie dus krijg meteen een nieuwe. Informatie door de telefoon werd alleen superslecht doorgegeven werd mij alleen verteld dat ik het moest ophalen maar niet mijn boxen moest meenemen dus stond ik daar te wachten voor saus telefoon service mag echt wat beter.

Ook een klacht indienen over Media Markt?