Klacht Media Markt: Loszittende telefoonhoesje leidt tot schade

Klachtnummer
# 326165
Gebruiker
Joyce1988
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Een maand geleden een nieuwe Huawei telefoon gekocht, inclusief screenprotector en lederen hoesje ter bescherming van de telefoon. Vorige week is de telefoon vanaf zit-hoogte uit de zak gegleden. Tot de verbazing lag het hoesje los vandaag r t lefon op de grond waardoor de telefoon niet beschermd is en nu beschadigingen heeft. Teruggegaan naar de service desk van MediaMarkt Hoofddorp waar de medewerker van Customer Service inderdaad toegaf dat het hoesje te los om de telefoon zit, wat niet zo zou moeten zijn. Echter werd er niet gekeken om een oplossing te vinden en werd ik doorverwezen naar de producent Cellularline.

Het product heeft gebreken, bevestigd door de medewerker van Mediamarkt, aangezien ik een hoesje koop ter bescherming van de nieuwe telefoon en hij dit niet geboden heeft, wat leidde tot schade aan mijn telefoon.

De oplossing

Oplossing voor de schade aan de telefoon

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Wij hebben u klacht in goede orde ontvangen. Wij hebben de case doorgezet naar desbetreffende vestiging.
    Wij zullen u spoedig voorzien van een inhoudelijke reactie.

    Met vriendelijke groet,

    M.Hoogendijk

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen