Klacht Media Markt: Macbook Air reparatie

Klachtnummer
# 182457
Gebruiker
Anoop Bhairo
Datum
25 reacties

Details

De klacht

Macbook Air begin 2014 waarvan de batterij en de lader te heet wordt en er een melding verschijnt ' geen batterij beschikbaar' .
Bij de Mediamarkt aangeboden voor reparatie.
reparatie 1: geen klacht geconstateerd
reparatie 2: geen klacht geconstateerd maar wel de oplader vervangen
reparatie 3: nog steeds op duurtest . nu 2,5 week verder.

De Mediamarkt en het reparatiecentrum kan mij niet vertellen wat er aan de hand is met de Macbook. Volgens Apple is het niet goed als een Macbook te heet wordt en de melding 'geen batterij beschikbaar' verschijnt. Ik heb een foto van de melding gemaakt omdat deze sporadisch verschijnt , ook hier heeft mediamarkt geen info over.

De oplossing

Nieuw product of aankoopbedrag volledig retour aangezien een levensverwachting van 4/5 jaar redelijk is voor een Macbook die zeer weinig gebruikt is.

25 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij hebben uw klacht voorgelegd bij Media Markt Zoetermeer en het verzocht hierover zo snel mogelijk contact met u opnemen om deze te bespreken.

    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. N. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Anoop Bhairo
    Datum
    Nog steeds geen telefoontje ontvangen helaas. Waarschijnlijk vinden zij dit niet zo belangrijk.... Beetje jammer dat tegenwoordig dit soort bedrijven maar kunnen doen waar ze zin in hebben.

    Vroeger was de klant nog koning:D
  3. Auteur
    Anoop Bhairo
    Datum
    Vandaag rond 19:00 naar de mediamarkt gereden om de macbook eindelijk op te halen. Alsof het allemaal niet lang genoeg geduurt heeft , is de macbook terug gekomen met schade en zit de oplader er niet bij! Met dank aan ZES GOES B.V.! Nu weer een weekend zonder laptop! Hoop maandag iets te vernemen, anders heb ik geen keus dan dit juridisch aan te pakken.
  4. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij vinden het vervelend te moeten lezen dat uw macbook beschadigd en incompleet terug gekomen is van reparatie.

    Wij zullen contact opnemen met de vestiging om dit met hen te bespreken.
    Vervolgens zullen zij opnieuw contact met u opnemen.

    Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. N. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland
  5. Auteur
    Anoop Bhairo
    Datum
    Helaas ben ik nog steeds niet gebeld. Weer een weekend wachten en wachten! Echt een topservice hoor! Jullie zijn een schande !
  6. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer, mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij hebben inmiddels van Media Markt Zoetermeer vernomen dat uw Mac Book opnieuw is verzonden aan de technische dienst. De kosten voor het herstel van de schade zullen uiteraard niet voor u rekening komen.

    Graag vernemen wij van u over de afhandeling.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. N. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland.
  7. Auteur
    Anoop Bhairo
    Datum
    De schade wordt kosteloos hersteld . Maar de klacht wordt niet opgelost en er wordt mij verteld dat als het service centrum het apparaat test en goed bevindt dan is dat zo. Ik heb bewijs dat er wel degelijk wat aan de hand is! Ik verwacht hier een passende oplossing!
  8. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij hebben telefonisch contact opgenomen met Media Markt Zoetermeer en uw reactie met hen besproken.

    Zij hebben aangegeven op dit moment contact te hebben met de technische dienst en te onderzoeken of zij een verklaring kunnen vinden voor de problemen die u ervaart met uw laptop. Zodra zij van de technische dienst een reactie hebben ontvangen zullen zij hierover contact met u opnemen.

    Hopende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. N. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland.
  9. Auteur
    Anoop Bhairo
    Datum
    Mooi verhaal nu gaan ze ineens wel kijken wat het probleem kan zijn.! 8 weken later ineens... Ik verwacht een passende oplossing. Rechtsbijstand is inmiddels op de hoogte.
  10. Auteur
    Anoop Bhairo
    Datum
    En het wordt nog mooier! Zojuist een prijsopgave per mail ontvangen van het reparatiecentrum. Of ik even €699 wil betalen voor het vervangen van de behuizing! Deze heeft val/stoot schade en valt buiten de garantie. Die gasten bij Zes Goes zijn niet goed bij hun hoofd. Deze schade is door hun onstaan. Ben benieuwd hoe lang ik nog aan het lijntje wordt gehouden! Nou mediamarkt , nu dan een echte oplossing??
  11. Auteur
    Anoop Bhairo
    Datum
    Gisteren telefoontje gehad van de manager! Het verhaal wordt steeds mooier..nu wordt er beweerd dat door verkeerd gebruik van mij de accu defect is! Ik heb de macbook bijna 2 jaar en heb hem vrij weinig gebruikt. De laadcycli staat dan ook laag. Dit is een logische verklaring. Er wordt mij nu de schuld in de schoenen geschoven dat ik de lader continu aan het netstroom heb hangen! Dit is niet hoe ik mijn macbook heb behandeld!! Ik vraag nogmaals om een passende oplossing!!
  12. Auteur
    Anoop Bhairo
    Datum
    De macbook staat nu weer achter in de lijn waardoor ik dus alweer een paar weken in het ongewis wordt gelaten! Men vindt het normaal dat ik mijn macbook al 8 weken kwijt ben. Eerste maken ze schade aan de laptop en nu heb ik volgens hun de accu volgens verkeerd gebruik kapot gemaakt. Dit is te triest voor woorden!
  13. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij gaan contact opnemen met Media Markt Zoetermeer en deze met hen bespreken.
    Op dit moment wachten wij op een terugkoppeling, zodra wij deze ontvangen hebben nemen wij opnieuw contact met u op.

    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. N. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland
  14. Auteur
    Anoop Bhairo
    Datum
    Als het kan zo snel mogelijk graag een terugkoppeling. Ben nu continu aan het wachten en er worden afspraken gemaakt die vervolgens niet nagekomen worden! Zit nu al bijna 9 weken zonder laptop , dit gaat een beetje te ver!
  15. Auteur
    Anoop Bhairo
    Datum
    Het is nu vrijdag en helaas nog steeds geen reactie van MediaMarkt. Zet er vooral geen haast achter , blijkbaar is dit normaal dat een klant in de kou wordt gelaten..
  16. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer,

    Bedankt voor uw reactie.

    De verantwoordelijke van Media Markt Zoetermeer is momenteel niet aanwezig. Daarom kunnen wij u op dit moment niet van een inhoudelijke reactie voorzien.

    Aanstaande vrijdag zullen wij contact met u opnemen om de status van uw klacht inhoudelijk te bespreken.

    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. N. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland B.V.

  17. Auteur
    Anoop Bhairo
    Datum
    Mooi verhaal. Omdat de verantwoordelijke er niet is die alleen afspraken maakt met mij en ze niet nakomt moet ik weer gaan wachten? Hoe lang zijn jullie nog van plan om mij aan het lijntje te houden! Misschien tijd voor een oplossing? Volgens mij is dat niet zo moeilijk toch?? Het gaat om een laptop niet om een raket! Een schande zijn jullie
  18. Auteur
    Anoop Bhairo
    Datum
    Update: vandaag ben ik gebeld dat het probleem intern besproken wordt en er binnen een half uur duidelijkheid is. Heb godverdomme 3 uur zitten wachten!!! Niemand die belt! Zelf geprobeerd te bellen , sta ik 45 min in de wacht en toen waren ze gesloten!!! Wat zijn jullie een grafwinkel . Stelletje idioten
  19. Auteur
    Anoop Bhairo
    Datum
    Morgen Tros radar en de Consumentenbond maar even bellen met dit verhaal. Kijken of mediamarkt zoetermeer nog steeds klanten zo voor de gek houdt! Stelletje grappenmakers
  20. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij hebben van Media Markt Zoetermeer begrepen dat zij uw klacht intern hebben besproken en u een oplossing hebben aangeboden in de vorm van het herstel van de schade aan uw laptop. U bent hiermee niet akkoord gegaan.

    Aangezien wij u een passende oplossing aan willen dragen hebben wij advies ingewonnen van onze juridische afdeling. Wij verwachten eind deze week u hierover verder te kunnen informeren.

    Hopende u hiermee voor nu voldoende geinformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. N. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland
  21. Auteur
    Anoop Bhairo
    Datum
    Dat klopt, schade kosteloos herstel is niet meer dan terecht. Het gaat erom dat ik vals wordt beschuldigd en als ik bewijs wil dan kan men dat niet aantonen. Jullie moeten wel het hele verhaal weten !
  22. Auteur
    Anoop Bhairo
    Datum
    En er gaat weer een week overheen! Nu weer wachten en wachten... jullie snappen echt niet wat klantenservice inhoudt he? Sluit de tent maar stelletje imbicielen
  23. Auteur
    Anoop Bhairo
    Datum
    Ik heb ook juridisch advies ingewonnen. Daar horen jullie wel van! Jullie hadden aangegeven afgelopen vrijdag contact op te nemen , ik heb jullie niet gehoord. Is dit de manier van klanten behandelen?
  24. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer,

    Bedankt voor uw reactie.

    Inmiddels hebben wij bericht ontvangen van onze juridische afdeling. Zij hebben na overleg met de vestiging Media Markt Zoetermeer een voorstel voor u opgesteld. Dit voorstel is gister per post aan u verzonden.

    Wij vragen u deze brief af te wachten en uw reactie aan Media Markt Zoetermeer kenbaar te maken.

    Hopende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. N. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland

  25. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer,

    Terugkomend op uw klacht.

    Wij hebben van Media Markt Zoetermeer vernomen dat uw contact met hen heeft opgenomen naar aanleiding van ons schrijven.

    U heeft aangegeven niet akkoord te gaan met het door onze juridische afdeling aangeboden oplossing.

    Hoewel we begrijpen dat dit niet de oplossing is die u voor ogen had zijn wij van mening dat Media Markt Zoetermeer hierin juist heeft gehandeld.

    Hopende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. N.Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland