Klacht Media Markt: MacBook complicaties

J

Afgelopen woensdag heb ik een MacBook gekocht twv 1099 euro. Deze maakte bij opening een 'klik' geluid bij de touchpad wanneer ik deze licht aantikte (dus niet doordrukte). Daarnaast is de computer meerdere malen uitgevallen. Met deze complicaties ben ik naar de mediamarkt te eindhoven (centrum) gegaan. Daar keken ze even naar de software en naar mogelijke complicaties, die zagen ze zo snel niet. Dus er was geen probleem. Over het tikkende geluid vroegen ze zich af of niet alle Macbooks dit hebben en gaven ze me de optie om hem op te sturen of naar huis te gaan. Aangezien ik hem absoluut niet kan missen en niet tevreden was over deze 'oplossing', heb ik voor het laatste gekozen. Aangezien ik weet dat deze complicaties niet gebruikelijk zijn bij Apple, ben ik naar de Apple store gegaan. Daar vertelde ze dat beide complicaties reden zijn voor het vervangen van het apparaat. De opmerking dat ze geen software fout konden vinden, was voor haar een extra reden om hem te vervangen.

Een klantvriendelijke oplossing zou natuurlijk een nieuwe MacBook geven. Dit is een oplossing waar Apple zelf achter staat. Het is ten slotte niet normaal dat een laptop van Apple zo snel complicaties gaat vertonen.

Media Markt
    Geachte mevrouw den Hartog,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Zoals zojuist telefonisch met u besproken is het vervelend te vernemen dat uw MacBook een defect vertoonde. Inmiddels bent u terug geweest naar Media Markt Eindhoven en hebben zij de klacht voor u opgelost. Wij zullen naar aanleiding van uw feedback over de medewerkers contact met de vestiging opnemen om dit met hen te bespreken.

Er vanuit gaande dat uw klacht is opgelost.

Mevr. A. van Swieten
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?