Klacht Media Markt: MacBook Pro 3 weken over garantie !!! Geen service

LevendigeVlieg#925

MacBook Pro is 2 jaar en 3 weken oud , hij start op geen enkele wijze meer op. Mediamarkt geeft geen garantie meer en zou voor mij de MacBook naar Apple opsturen zodat ik in iedegeval mijn gegevens kan redden die op een vast gesoldeerde harde schijf in de laptop zit. Na een dag krijg ik bericht dat laptop opsturen mogelijk is maar dat data wel verloren zou gaan. Ik zou graag naar rompslomp mij nu beroepen op mijn garantie , de levensduur van een MacBook is gemiddeld 5 tot 7 jaar, en ik zou recht moeten hebben op een deugdelijk product. Dit is totaal niet ter sprake en mediamarkt voelt zich helemaal niet verantwoordelijk voor het redden van mijn gegevens en het maken van mijn MacBook.

Ik zou graag willen dat mediamarkt mijn gegevens die op mijn laptop staan waarborgt door een professioneel reparateur hiervoor in te schakelen , en het maken van mijn MacBook zodat die weer aangaat. Is dit niet mogelijk verwacht ik dat mijn product vervangen wordt en gegevens van defecte MacBook eruit gehaald worden en in nieuwe MacBook worden gezet.