Opgelost door Media Markt: MacBookPro na 3 jaar defect. 1065,16 euro reparatiekosten.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 66196
Gebruiker
SWM
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Op 27-01-2011 heb ik een MacBook Pro aangeschaft voor 1427,67 euro.
De laptop startte begin februari 2014 niet meer op. Er zou een probleem zijn met de software en dit werd gerepareerd voor 72 euro. Aangezien een laptop van deze kwaliteit niet zo snel deze problemen zou mogen vertonen, hoefde ik dit bedrag op grond van coulance niet te betalen.
Het probleem bleef bestaan. Er bleek toch geen probleem met de software te zijn maar de harde schijf diende vervangen te worden. Dit kostte 246,24 euro. Wederom op grond van coulance kosteloos gerepareerd.
Het probleem bleek echter nog steeds te bestaan. De laptop startte nu meestel wel op maar sloot vervolgens weer snel af. Weer heb ik toen de laptop naar het servicepunt gebracht. Nu geeft Mediamarkt aan dat zowel het moederbord als de accu vervangen moeten worden voor 746,92 euro.

Gewenste oplossing

Het gaat nu om hetzelfde probleem dat de vorige keren wel kosteloos is getracht te repareren, helaas zonder goed resultaat.
Gezien dit alles wil ik u verzoeken om de laptop kosteloos en goed te repareren. Een laptop van deze vermeende kwaliteit zou niet zo snel defect mogen zijn.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer Keet,Bedankt voor het melden van uw klacht.Erg spijtig om te vernemen dat de afgelopen maanden deze problemen heeft ondervonden aan uw Macbook.Zojuist heb ik de klacht telefonisch met u doorgenomen en u een oplossing geboden voor uw klacht.Graag zie ik uw reactie tegemoet zodra u de macbook weer in bezit heeft.Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    SWM
    Datum
    Mediamarkt heeft mij een passende oplossing geboden. De laptop heb ik inmiddels retour en ik kan er weer op werken!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen