Klacht Media Markt: Medewerker klantenservice

#Artg

Wil een laptop retourneren wegens klachten eerste dagen. Klantenservice mdw geeft onvriendelijk onduidelijk informatie en niets meer mogelijk is. Geen geld terug. Ik heb doorgegegven dat ik dit niet waardeer. Met andere medewerker overlegd. Deze medewerker neemt laptop wel in onderzoek ter reparatie. Bij ieder overleg met een andere medewerker sluit eerste medewerker zich bij alle medewerkers aan met wie ik overleg en vraagt wat er en de hand is tot aan teamleider toe. Terwijl ik al enkele medewerkers gesproken heb. Maar zij blijft hangen. Zelfs tot na enkele dagen als ik navraag doe, omdat ik niet gebeld was zoals afgesproken. Ook als een medewerker iets voor mij gaat uitzoeken, laat ze haar klanten wachten en zoekt ze de medewerker om te overleggen. Medewerker en teamleider geven door dat het intern overleg is en dat mag. Want medewerker praat bij iedereen recht. Medewerker geeft niet door dat als ik met een collega overleg "dat ze dan gelijk roept dat is niet waar en haar verhaal doet. Totdat ik met bewijs kom. Uiteindelijk blijkt dat Ik een afgifte bon gekregen heb voor reparatie en niet geld terug. Dat was absoluut niet om mij te helpen. Ik begrijp niet hoe dit gedrag geaccepteerd wordt. Ik ga hier absoluut niet mee akkkoord. De programma's van mijn laptop waren gereset en apps die vastliepen verwijderd. Dat was abosoluut niet de bedoeling. De laptop moest bekeken worden zoals ik het gegeven heb. Zo heb ik het teruggekregen terwijl ik begrepen had dat ze alleen gaat controleren of het traag is en vast loopt Ik was de volgende dag zoals afgesproken ook niet gebeld. Laptop is intussen gerepareerd en daarna gescand. Het werkt dus geen doa meer. Gelukkig rennen de andere medewerkers niet door heel de winkel om hun argumenten recht te trekken.Op deze manier kan medewerker teamleider overnemen Dit is geen sale, maar klanten weghalen door de medewerker. Was 20 jaar klant, nooit meer mediamarkt. Dit is geen sale maken, maar klanten weghalen voor meer sales. Medwerker geeft door het haar niet kan schelen dat ik een klacht heb ingediend. Ben benieuwd wat Radar hiervan zal vinden. .

Klantenservice is geen robotservice,
Wij hebben met mensen te maken.
Een sale maak je niet door op deze maniet klanten te staken, maar je haalt de klanten en sale weg.

#Artg