Opgelost door Media Markt: medewerkers service spreken elkaar tegen

fsiebrand

Reparatie had bij ophalen een manco, aangezien we al een heel boekwerk hebben over reparaties van dit app , zei de dame in kwestie op zaterdag dat ze het bedrijf tot vrijdag 3-1 de tijd wou geven om gebreke te herstellen, ik zou dus gebeld worden door Mm, aangezien ik geen belletje kreeg vanavond bij mediamarkt Zwolle geweest, nu zegt deze meneer dat ik nog drie werkdagen moet wachten..... Ik ben er eigenlijk helemaal klaar mee , en met het app al helemaal....

geld retour

Media Markt
    Beste meneer Siebrand,Bedankt voor het melden van uw klacht.Ik heb u zojuist gebeld om de klacht met u door te nemen. Helaas kon ik u niet bereiken waardoor ik uw voicemail heb ingesproken met het verzoek of u mij wilt terug bellen.Ik verneem graag van u.Met vriendelijke groet,
    Media Markt
    Beste mevrouw Siebrand, Bedankt voor het terugbellen.Ik heb de klacht net met u doorgenomen en aangegeven dat ik deze voorleg bij de service eindverantwoordelijke bij Media Markt Zwolle. Ik heb mijn collega zojuist gesproken en zij neemt contact met u op.Wij vertrouwen erop dat Media Markt Zwolle uw klacht naar behoren afhandelt.Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik natuurlijk graag van u.Met vriendelijke groet,
    fsiebrand
    Vanmiddag ben ik terug gebeld door MM Zwolle, moest alle papieren meenemen, en we zijn tot een passende oplossing gekomen. App is retour genomen,en geld terug gekregen . Vervolgens hebben wij naar een professioneel advies een ander app weer gekocht! Zijn erg blij met de afhandeling van het probleem
    Media Markt
    Beste mevrouw Siebrand, Bedankt voor de reactie.Fijn om te vernemen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld.Naar aanleiding van uw bericht stel ik voor uw klacht af te sluiten.Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.Met vriendelijke groet,
    Klacht naar tevredenheid opgelost

fsiebrand

Ook een klacht indienen over Media Markt?