Opgelost door Media Markt: medewerkers service spreken elkaar tegen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 45631
Gebruiker
fsiebrand
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Reparatie had bij ophalen een manco, aangezien we al een heel boekwerk hebben over reparaties van dit app , zei de dame in kwestie op zaterdag dat ze het bedrijf tot vrijdag 3-1 de tijd wou geven om gebreke te herstellen, ik zou dus gebeld worden door Mm, aangezien ik geen belletje kreeg vanavond bij mediamarkt Zwolle geweest, nu zegt deze meneer dat ik nog drie werkdagen moet wachten..... Ik ben er eigenlijk helemaal klaar mee , en met het app al helemaal....

De oplossing

geld retour

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

5 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Beste meneer Siebrand,Bedankt voor het melden van uw klacht.Ik heb u zojuist gebeld om de klacht met u door te nemen. Helaas kon ik u niet bereiken waardoor ik uw voicemail heb ingesproken met het verzoek of u mij wilt terug bellen.Ik verneem graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Beste mevrouw Siebrand, Bedankt voor het terugbellen.Ik heb de klacht net met u doorgenomen en aangegeven dat ik deze voorleg bij de service eindverantwoordelijke bij Media Markt Zwolle. Ik heb mijn collega zojuist gesproken en zij neemt contact met u op.Wij vertrouwen erop dat Media Markt Zwolle uw klacht naar behoren afhandelt.Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik natuurlijk graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt
  3. Auteur
    fsiebrand
    Datum
    Vanmiddag ben ik terug gebeld door MM Zwolle, moest alle papieren meenemen, en we zijn tot een passende oplossing gekomen. App is retour genomen,en geld terug gekregen . Vervolgens hebben wij naar een professioneel advies een ander app weer gekocht! Zijn erg blij met de afhandeling van het probleem
  4. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Beste mevrouw Siebrand, Bedankt voor de reactie.Fijn om te vernemen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld.Naar aanleiding van uw bericht stel ik voor uw klacht af te sluiten.Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt
  5. Auteur
    fsiebrand
    Datum
    Klacht naar tevredenheid opgelost

Uiteindelijke oplossing

Auteur
fsiebrand
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen