Klacht Media Markt: Media Markt: Nooit, maar dan ook nooit meer.

Klachtnummer
# 281626
Gebruiker
eenbozeklant
Datum
4 reacties

Details

De klacht

8/11/2017 online bij Media Markt een wasmachine gekocht ter waarde van 579,- euro. Heb de oude wasmachine 3x afgepompt en voor de zekerheid 90 graden gekanteld en al het water eruit laten lopen. Voor de zekerheid de klantenservice nog gebeld om alles door te spreken.
9/11/2017 De wasmachine is geleverd. Deze is niet uitgepakt, niet aangesloten en oude wasmachine is niet meegenomen. Omdat deze vol zou zitten met water. Liegen? Is dat jullie verkoop strategie? Hoe laag kan je zinken.
9/11/2017 Klacht ingediend bij mediamarkt. Niets gehoord.
13/11/2017 weer contact opgenomen met mediamarkt. Kreeg nu het advies om het verhaal chronologisch op te schrijven en op de mail te sturen. Geen reactie.
14/11/2017 weer contact opgenomen met het verzoek om de niet aangesloten nieuwe wasmachine maar dan weer op te komen halen.
15/11/2017 mail van mediamarkt ontvangen, dat de nieuwe wasmachine alleen wordt opgehaald indien het bij de voordeur/drempel wordt geplaatst. Hun advies was dat ik mijn buurman moest vragen om de wasmachine naar beneden te dragen. Mediamarkt, mijn buurman is niet achterlijk.
16/11/2017 Onafhankelijke klusser gebeld om mij te helpen om de nieuwe wasmachine te installeren en de oude wasmachine af te voeren.
18/11/2017 De klusser heeft Mediamarkt gebeld om door te geven dat hij vond dat ze een zeer slechte service hadden geleverd. Hij heeft de nieuwe wasmachine aangesloten, waterpas gezet en de transportbouten verwijderd. De oude wasmachine heeft hij gedemonteerd en we hebben de onderdelen samen de trap afgedragen. En warempel er was geen druppel water te bekennen. Eindelijk, 9 dagen na levering mijn eerste wasje gedraaid. Totdat de machine ging centrifugeren. Het klonk als een voorbijrazende trein. Dus maar weer uitgedaan.
18/11/2017 Weer contact met mediamarkt opgenomen. Of ik kan aangeven wat het probleem is. Dus twee geluidsfragmenten gestuurd.
19/11/2017 en 20/11/2017 niets vernomen van Media Markt
20/11/2017 weer gebeld naar Media Markt. Ik ben het flink beu. Ze gaan akkoord met retourneren van het product. En ja ze halen het op van de 2de verdieping. Maar in de mail staat dat ik de wasmachine bij de drempel moet zetten. Weer gebeld en er wordt beloofd dat ik morgen weer gebeld wordt. Kom op zeg, we zijn nu inmiddels op dag 11 na levering van het product!
Conclusie: Ik heb nooit eerder zo’n godallemachtig slechte service meegemaakt als bij dit bedrijf. Ik kan me niet voorstellen dat het nog slechter kan.

De oplossing

Oplossing: Direct mijn geld terugstorten en de niet functionerende ‘nieuwe’ machine komen ophalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    eenbozeklant
    Datum
    22/12/2017 dag 14 na bestelling. Niets vernomen van mediamarkt. Nog steeds geen wasmachine die werkt. Morgen stuur ik een brief naar het hoofdkantoor en andere instanties en schakel juridische hulp in.
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het enorm vervelend te vernemen dat uw wasmachine niet naar behoren werkt en dat er daarna van alles is misgegaan bij uw bestelling. Hiervoor onze welgemeende excuses. Graag vernemen wij middels een reactie op dit bericht of uw wasmachine al is opgehaald.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. K. Saini
    MediaMarkt Nederland

  3. Auteur
    eenbozeklant
    Datum
    De wasmachine is opgehaald. Echter, ik heb mijn geld nog altijd niet teruggestort gekregen van Mediamarkt. Graag dit binnen 72 uur doen. Ik heb inmiddels een wasmachine gekocht bij BCC. Die is netjes bezorgd, geïnstalleerd en werkt uitstekend.
    Ik verwacht dat u binnen 72 uur het aankoop bedrag van de wasmachine die ik eerder bij Mediamarkt bestelde, terug gestort hebt op mijn rekening. Zo niet, dan onderneem ik vervolg stappen.
  4. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Uit gegevens in onze administratie blijkt dat uw geld al is teruggestort. Mocht dit niet het geval zijn, dan vernemen wij dit uiteraard graag.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,
    Kavita Saini
    MediaMarkt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen