Opgelost door Media Markt: Media markt bezorgt niet op tijd de bestelling

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 293185
Gebruiker
Nurse1
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik heb een wasdroger besteld via de webshop van mediamarkt.Ik ben nu al 3 weken aan het wachten op mijn droger,de eerste vervoerbedrijf (dynalogics ) heeft de bezorging 7 x geanulleerd,uiteindelijk een mail ontvangen dat er een sorteerfout is en het product niet te vinden is,heb wel 20x gebeld met mediamarkt,ze hebben een nieuwe zending toegezonden dit keer via POST NL ,deze is ook 3x geanulleerd en ook hier was er een sorteerfout! Krijg ik een mail van mediamarkt of ik het nog wil of mijn geld terug wil,belachelijk! Ik heb al een paar keer vrijgenomen van werk,heb heel veel belkosten gemaakt.!

Gewenste oplossing

Zo snel mogelijk mijn bestelling ontvangen een compensatie bedrag , zoals korting op mijn bestelling( mijn gemaakte kosten vrij genomen werkuren een beetje toe te komen)
Geboden oplossing
20 euro bon voor 4 weken wachten is te weinig
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer, mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Graag zouden wij de klacht inhoudelijk met u willen bespreken. Wij zullen daarom zo snel mogelijk contact met u opnemen.

    Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    N. Meijer
    MediaMarkt Nederland
  2. Auteur
    Nurse1
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen