Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Media Markt: Media markt bezorgt niet op tijd de bestelling
Details
De klacht
Ik heb een wasdroger besteld via de webshop van mediamarkt.Ik ben nu al 3 weken aan het wachten op mijn droger,de eerste vervoerbedrijf (dynalogics ) heeft de bezorging 7 x geanulleerd,uiteindelijk een mail ontvangen dat er een sorteerfout is en het product niet te vinden is,heb wel 20x gebeld met mediamarkt,ze hebben een nieuwe zending toegezonden dit keer via POST NL ,deze is ook 3x geanulleerd en ook hier was er een sorteerfout! Krijg ik een mail van mediamarkt of ik het nog wil of mijn geld terug wil,belachelijk! Ik heb al een paar keer vrijgenomen van werk,heb heel veel belkosten gemaakt.!De oplossing
Zo snel mogelijk mijn bestelling ontvangen een compensatie bedrag , zoals korting op mijn bestelling( mijn gemaakte kosten vrij genomen werkuren een beetje toe te komen)Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.