Opgelost door Media Markt: Media markt bezorgt niet op tijd de bestelling

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 293185
Gebruiker
Nurse1
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een wasdroger besteld via de webshop van mediamarkt.Ik ben nu al 3 weken aan het wachten op mijn droger,de eerste vervoerbedrijf (dynalogics ) heeft de bezorging 7 x geanulleerd,uiteindelijk een mail ontvangen dat er een sorteerfout is en het product niet te vinden is,heb wel 20x gebeld met mediamarkt,ze hebben een nieuwe zending toegezonden dit keer via POST NL ,deze is ook 3x geanulleerd en ook hier was er een sorteerfout! Krijg ik een mail van mediamarkt of ik het nog wil of mijn geld terug wil,belachelijk! Ik heb al een paar keer vrijgenomen van werk,heb heel veel belkosten gemaakt.!

De oplossing

Zo snel mogelijk mijn bestelling ontvangen een compensatie bedrag , zoals korting op mijn bestelling( mijn gemaakte kosten vrij genomen werkuren een beetje toe te komen)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer, mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Graag zouden wij de klacht inhoudelijk met u willen bespreken. Wij zullen daarom zo snel mogelijk contact met u opnemen.

    Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    N. Meijer
    MediaMarkt Nederland

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nurse1
Datum
Uiteindelijke oplossing
20 euro bon voor 4 weken wachten is te weinig
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen