Opgelost door Media Markt: Media markt bezorgt niet op tijd de bestelling

sad Opgelost
Nurse1

Ik heb een wasdroger besteld via de webshop van mediamarkt.Ik ben nu al 3 weken aan het wachten op mijn droger,de eerste vervoerbedrijf (dynalogics ) heeft de bezorging 7 x geanulleerd,uiteindelijk een mail ontvangen dat er een sorteerfout is en het product niet te vinden is,heb wel 20x gebeld met mediamarkt,ze hebben een nieuwe zending toegezonden dit keer via POST NL ,deze is ook 3x geanulleerd en ook hier was er een sorteerfout! Krijg ik een mail van mediamarkt of ik het nog wil of mijn geld terug wil,belachelijk! Ik heb al een paar keer vrijgenomen van werk,heb heel veel belkosten gemaakt.!

Zo snel mogelijk mijn bestelling ontvangen een compensatie bedrag , zoals korting op mijn bestelling( mijn gemaakte kosten vrij genomen werkuren een beetje toe te komen)

Media Markt
    Geachte meneer, mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Graag zouden wij de klacht inhoudelijk met u willen bespreken. Wij zullen daarom zo snel mogelijk contact met u opnemen.

Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

N. Meijer
    MediaMarkt Nederland

Nurse1
20 euro bon voor 4 weken wachten is te weinig

Ook een klacht indienen over Media Markt?