Opgelost door Media Markt: Media Markt Eindhoven Ekkersrijt komt beloften niet na i.v.m. levering televisie

Ted

Op 6 mei hebben we een tv (LG 55EC930V) gekocht bij Media Markt Eindhoven Ekkersrijt. Hij was niet op voorraad maar zou binnen 1 week geleverd worden. Een dag voor de levering zouden we een SMS krijgen. Daar vertrouwden we op en we hebben het volledige bedrag bij de kassa betaald.
Na een week nog niet gehoord van Media Markt dus zelf maar gebeld. De tv hadden ze nog niet gekregen van LG. Volgens hun heeft de verkoopster ons foutief geinformeerd. Levertijd zou 7 tot 10 werkdagen zijn en we zouden geen SMS krijgen, maar er zou telefonisch contact met ons opgenomen worden i.p.v. een SMS.

Zaterdag 16 mei nog maar eens gebeld. Ze hadden vrijdag navraag gedaan bij LG, maar hadden nog geen reactie gehad. Maandag 18 mei zouden ze bericht krijgen van LG en zouden ze ons altijd bellen. Helaas, vandaag niets van ze vernomen. De tv is bijna overal voorradig (ook bij MediaMarkt online en de andere vestiging in Eindhoven), helaas niet op Ekkersrijt.

Levering van de televisie en nakomen van afspraken. Dinsdag 19 mei ga ik ze bellen en de bestelling annuleren. Hopelijk krijg ik wel direct mijn geld terug via een spoed-overboeking, zodat ik elders deze televisie kan kopen. Waarschijnlijk wordt dat Wehkamp want daar is deze tv nu zelfs 500 Euro goedkoper dan bij Media Markt.

Wij hebben geen vertrouwen meer in deze Media Markt. Vanwege de LG actie willen we de tv snel geleverd hebben, omdat wij de soundbar erbij willen hebben. Deze actie is geldig zolang de voorraad strekt. Ik heb dat telefonisch aangegeven en de inkoper Sico heeft ons gegarandeerd dat wij de soundbar van de LG-actie erbij zouden krijgen (ook als die niet meer via die actie leverbaar zou zijn). Wij zijn bang dat ze deze afspraak ook niet na zullen komen.

Ted
    Vanmorgen gebeld naar de Media Markt winkel en aangegeven de bestelling te willen annuleren. Ik ben toen doorverbonden en deze persoon heeft direct LG gebeld en mij binnen 10 minuten weer teruggebeld. Morgen krijgen ze de tv binnen bij de winkel en zullen ze ons bellen voor het maken van een bezorgafspraak. A.s. donderdag zal de tv dan geleverd gaan worden. Ik heb gezegd dat elders de tv 500 euro goedkoper was. Gelukkig kon ik dat aantonen en ben ik gecompenseerd. Nu wachten tot donderdag...
    Media Markt
    Geachte heer,Bedankt voor het melden van uw klacht.Vervelend te vernemen dat de levering van uw televisie niet naar behoren is verlopen. Excuses voor het ongemak.Media Markt Eindhoven Ekkersrijt heeft inmiddels contact met u opgenomen en de televisie vanmiddag geleverd. Wij wensen u veel, zorgeloos, plezier met uw nieuwe televisie.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Ted
    Helaas geen bericht gehad op woensdag. Zelf weer gebeld om 18.50 uur. De tv is bij Media Markt binnen. Na 19.00 uur zouden we een SMS krijgen. Helaas geen SMS. Donderdagochtend zijn we gebeld. De tv willen ze vrijdag bezorgen; donderdag kon niet meer. Na 19.00 uur zouden we een SMS krijgen met het tijdblok. Gelukkig die avond een SMS ontvangen en op vrijdag is de tv bij ons afgeleverd. Uiteindelijk tevreden, maar de informatieverstrekking naar de klant kan wel verbeterd worden.

Ted

Ook een klacht indienen over Media Markt?