Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Media Markt: Media Markt Eindhoven Ekkersrijt komt beloften niet na i.v.m. levering televisie
Details
De klacht
Op 6 mei hebben we een tv (LG 55EC930V) gekocht bij Media Markt Eindhoven Ekkersrijt. Hij was niet op voorraad maar zou binnen 1 week geleverd worden. Een dag voor de levering zouden we een SMS krijgen. Daar vertrouwden we op en we hebben het volledige bedrag bij de kassa betaald.Na een week nog niet gehoord van Media Markt dus zelf maar gebeld. De tv hadden ze nog niet gekregen van LG. Volgens hun heeft de verkoopster ons foutief geinformeerd. Levertijd zou 7 tot 10 werkdagen zijn en we zouden geen SMS krijgen, maar er zou telefonisch contact met ons opgenomen worden i.p.v. een SMS.
Zaterdag 16 mei nog maar eens gebeld. Ze hadden vrijdag navraag gedaan bij LG, maar hadden nog geen reactie gehad. Maandag 18 mei zouden ze bericht krijgen van LG en zouden ze ons altijd bellen. Helaas, vandaag niets van ze vernomen. De tv is bijna overal voorradig (ook bij MediaMarkt online en de andere vestiging in Eindhoven), helaas niet op Ekkersrijt.
De oplossing
Levering van de televisie en nakomen van afspraken. Dinsdag 19 mei ga ik ze bellen en de bestelling annuleren. Hopelijk krijg ik wel direct mijn geld terug via een spoed-overboeking, zodat ik elders deze televisie kan kopen. Waarschijnlijk wordt dat Wehkamp want daar is deze tv nu zelfs 500 Euro goedkoper dan bij Media Markt.Wij hebben geen vertrouwen meer in deze Media Markt. Vanwege de LG actie willen we de tv snel geleverd hebben, omdat wij de soundbar erbij willen hebben. Deze actie is geldig zolang de voorraad strekt. Ik heb dat telefonisch aangegeven en de inkoper Sico heeft ons gegarandeerd dat wij de soundbar van de LG-actie erbij zouden krijgen (ook als die niet meer via die actie leverbaar zou zijn). Wij zijn bang dat ze deze afspraak ook niet na zullen komen.
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.