Klacht Media Markt: Media Markt geeft mij geen service en heeft gefaald door bewust een foute product te verkopen

Klachtnummer
# 424256
Gebruiker
F
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Media Markt verkoopt defecte Nintendo en wil product niet vergoeden of ruilen voor nieuwe. Op 8 april 2019 kocht mijn zoontje van zijn spaargeld een nieuwe Nintendo Switch, kort na aankoop was die kapot. Bij de balie zei de verkoper dat ze wisten dat die batch Nintendo fabrieksdefecten had, maar dat ze dan reparaties moesten doen, geen inruil voor nieuwe of geld terug. Inmiddels is mijn zoontje zijn Nintendo Switch al 3x kwijt voor reparatie, dus bijna niet op gespeeld.

De oplossing

Nieuwe product, vergoeding, geen reparatie

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?