Opgelost door Media Markt: Media Markt komt belofte niet na

sad Opgelost

Bestelnummer:
74740160

Deze koelkast zou binnen 1-2 dagen geleverd worden. Op 3-12 besteld, op 7-12 nog steeds niet geleverd. Geen bericht of uitleg ontvangen. Chat klantenservice is bij Media Markt nog niet uitgevonden. E-mailen kan ook niet. Op ingevulde anwoordformulieren wordt niet gereageerd, hoewel men belooft binnen 48 uur te reageren. Wat een slechte service.

Media Markt

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw bestelling tot op heden niet is geleverd. Hiervoor onze welgemeende excuses. Uit gegevens in onze administratie blijkt inmiddels dat uw bestelling naar verwachting morgen geleverd gaat worden.

Excuses voor het ongemak.

Kavita Saini
    MediaMarkt Nederland
    O. Keegel
    Onacceptabel. Ik annuleer de koop. Gelieve mijn betaling te retourneren.
    O. Keegel
    "Morgen geleverd" ?? We zijn inmiddels TIEN DAGEN verder en ik heb nog steeds niets ontvangen.
    O. Keegel
    Koop geannuleerd. Nog geen restitutie ontvangen.
    Media Markt

Bedankt voor uw reactie.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw geld tot op heden niet is teruggestort. Hiervoor onze welgemeende excuses. Uit gegevens in onze administratie blijkt dat uw apparaat vandaag retour is gekomen. Zodra de terugbetaling is verwerkt ontvangt u het aankoopbedrag retour binnen drie werkdagen.

Excuses voor het ongemak.

K. Saini
    MediaMarkt Nederland

O. Keegel
    De zaak is afgehandeld. Nooit meer iets bestellen bij MediaMarkt.

O. Keegel
Uiteindelijke oplossing Geld is teruggestort als afsluiting van een proces van loze beloftes en klungelige follow-up met standaardteksten als "We vinden het vervelend".... "Onze welgemeende excuses"... etc. etc. Een bedrijf dat zijn toezeggingen niet nakomt, heeft voor mij afgedaan.