Opgelost door Media Markt: Media Markt komt belofte niet na

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 283978
Gebruiker
O. Keegel
Datum
6 reacties

Details

De klacht


Bestelnummer:
74740160

Deze koelkast zou binnen 1-2 dagen geleverd worden. Op 3-12 besteld, op 7-12 nog steeds niet geleverd. Geen bericht of uitleg ontvangen. Chat klantenservice is bij Media Markt nog niet uitgevonden. E-mailen kan ook niet. Op ingevulde anwoordformulieren wordt niet gereageerd, hoewel men belooft binnen 48 uur te reageren. Wat een slechte service.

De oplossing

6 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw bestelling tot op heden niet is geleverd. Hiervoor onze welgemeende excuses. Uit gegevens in onze administratie blijkt inmiddels dat uw bestelling naar verwachting morgen geleverd gaat worden.

    Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Kavita Saini
    MediaMarkt Nederland
  2. Auteur
    O. Keegel
    Datum
    Onacceptabel. Ik annuleer de koop. Gelieve mijn betaling te retourneren.
  3. Auteur
    O. Keegel
    Datum
    "Morgen geleverd" ?? We zijn inmiddels TIEN DAGEN verder en ik heb nog steeds niets ontvangen.
  4. Auteur
    O. Keegel
    Datum
    Koop geannuleerd. Nog geen restitutie ontvangen.
  5. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw geld tot op heden niet is teruggestort. Hiervoor onze welgemeende excuses. Uit gegevens in onze administratie blijkt dat uw apparaat vandaag retour is gekomen. Zodra de terugbetaling is verwerkt ontvangt u het aankoopbedrag retour binnen drie werkdagen.

    Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    K. Saini
    MediaMarkt Nederland

  6. Auteur
    O. Keegel
    Datum
    De zaak is afgehandeld. Nooit meer iets bestellen bij MediaMarkt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
O. Keegel
Datum
Uiteindelijke oplossing Geld is teruggestort als afsluiting van een proces van loze beloftes en klungelige follow-up met standaardteksten als "We vinden het vervelend".... "Onze welgemeende excuses"... etc. etc. Een bedrijf dat zijn toezeggingen niet nakomt, heeft voor mij afgedaan.
Status
opgelost
Beoordeling
sad